هفته سوم لیگ برتر فوتبال؛

فولاد احیا می‌شود؟!

۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۲۵۴۰۲۸
فولاد احیا می‌شود؟!
​در ادامه بازی‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال دو دیدار برگزار خواهد شد.

به گزارش برنا؛ در روز دوم از هفته سوم لیگ برتر فوتبال، امروز در خوزستان و سیرجان شاهد جدال های جذابی هستیم که شرح آن در زیر آمده است:

فولاد خوزستان- مس رفسنجان؛ فولاد احیا می‌شود؟!

شاید کمتر کسی پیش بینی می کرد که فولاد کار خود در لیگ بیست و یکم را با گام هایی لرزان آغاز کند اما دو شکست در دو بازی اول برابر پرسپولیس و آلومینیوم اراک باعث شده شاگردان ویسی بدون امتیاز در قعر جدول قرار بگیرند. فولادی ها در خانه خود برابر تیمی بازی می کنند که برخلاف تیم های دیگر حاضر در لیگ برتر یک بازی را برگزار کرده چرا که پدیده ای ها حریف دوم مس در این فصل به خاطر مشکلات داخلی برای رویارویی برابر این تیم به رفسنجان نرفتند تا بازی مس با پدیده لغو شود. فولادی ها که در این دیدار در خانه به میدان می روند امیدوار به پاره شدن نوار ناکامی ها هستند و تلاش ویسی و تیمش این است که این بازی خانگی را با حداکثر امتیازات به پایان برسانند اما فولادی ها به خوبی می دانند مس حریف ساده و آسانی برای آنها در این دیدار نخواهد بود.

گل‌گهر سیرجان- نساجی مازندران؛ جدال جالب در سیرجان

در بازی دیگر امروز از هفته سوم لیگ برتر، گل گهری ها در دیداری خانگی به مصاف نساجی مازندران می روند. شاگردان قلعه نویی در شرایطی به مصاف نساجی می روند که گل دیرهنگام سیرجانی ها در هفته قبل سه امتیاز دیدار خارج از خانه برابر فجرسپاسی را به اندوخته آنها اضافه کرد تا این تیم با 6 امتیاز در جمع بالانشینان جدول رده بندی قرار بگیرد. در آن سوی میدان تلاش شاگردان ساکت الهامی در تیم نساجی در هفته دوم در استادیوم آزادی و در مصاف با پرسپولیس امتیازی را عاید مازندرانی ها نکرد تا نساجی دست خالی از تقابل برابر شاگردان گل محمدی میدان را ترک کند و امیدوار باشد در دیدار با گل گهر شکست در تهران مقابل پرسپولیس را به دست فراموشی بسپارد. باتوجه به شرایط موجود، رویارویی گل گهر و نساجی در بازی امروز می تواند صحنه های جالبی را در مستطیل سبز برای دو تیم رقم بزند.

انتهای پیام/ 3

نظر شما