گلاره ناظمی:

لیگ برتر بانوان از ۲۲ آبان آغاز می‌شود

۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۲:۳۷:۱۲
کد خبر: ۱۲۵۴۸۸۲
لیگ برتر بانوان از ۲۲ آبان آغاز می‌شود
مسوول مسابقات فوتبال بانوان می گوید برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم تا پایان اعزام تیم ملی فوتبال بانوان به مسابقات جام ملت های آسیا در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر انجام شده است.

به گزارش برنا، گلاره ناظمی، مسئول مسابقات فوتبال بانوان گفت: مراسم قرعه کشی چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان فردا با حضور مسئولین و نمایندگان باشگاه های حاضر در لیگ برتر فوتبال راس ساعت 11 در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. با توجه به شرایط کرونا سال گذشته مسابقات را در دو گروه 6 تیمی برگزار کردیم. اما امسال با توجه به بهبود شرایط کرونا مسابقات را با حضور 12 تیم مانند سال های گذشته در 22 هفته به صورت رفت و برگشت برگزار خواهیم کرد.

او اضافه کرد: این دوره از رقابت ها با حضور تیم های خاتون بم، شهرداری سیرجان، سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام، همیاری آذربایجان غربی، ملوان بندرانزلی، سارگل بوشهر، نماینده البرز، وچان کردستان (باتری زارع) و دو تیم ملی پوشان شهرکرد و کیان نیشابور که از لیگ یک صعود کردند از 22 آبان ماه برگزار می شود.

ناظمی با اشاره به برگزاری نشستی که با کادر فنی تیم ملی بانوان داشت، گفت: با توجه به صعود تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان به جام ملت های آسیا و تعامل سازمان لیگ با تیم های ملی، هفته گذشته جلسه ای را با حضور کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان به منظور هماهنگی و برقراری نظم به جهت برگزاری اردوها و همچنین برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال داشتیم. در همین راستا برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم تا پایان اعزام تیم ملی فوتبال بانوان به مسابقات جام ملت های آسیا که از 30 دی تا 17 بهمن ماه در هند برگزار می شود، انجام شد تا کمترین خلل و آسیبی در اردوهای آماده سازی تیم ملی و همینطور بازی های لیگ برتر بوجود نیاید.

مسئول مسابقات فوتبال بانوان در پایان یادآور شد: از باشگاه های لیگ برتر بانوان بخاطر تاخیری که در آغاز مسابقات بوجود آمد، تشکر می کنم. قطعا هدف همه ما نتیجه گرفتن تیم ملی فوتبال بانوان در جام ملت های آسیاست و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد. همچنین از باشگاه ها که طی سالیان گذشته پرورش بازیکنان را در این راه فراهم کرده اند و نهایت همکاری را سازمان لیگ و تیم های ملی انجام داده اند، تقدیر و تشکر می کنم.

نظر شما