مهرداد علیقارداشی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مقر دبیرکلی تنیس روی میز آسیا را به ایران می‌آوریم/ هنوز ویزای ملی‌پوشان صادر نشده است

۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۵۵۰۱۲
مقر دبیرکلی تنیس روی میز آسیا را به ایران می‌آوریم/ هنوز ویزای ملی‌پوشان صادر نشده است
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: هنوز ویزای ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات جهانی آمریکا صادر نشده و منتظر هستیم این اتفاق رخ بدهد.

مهرداد علیقارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز، درباره انتقال مقر دبیرکلی تنیس روی میز آسیا از هنگ کنگ به ایران و برنامه‌های انجام شده در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: آقای افشین بدیعی، دبیرکل جدید کنفدراسیون تنیس روی میز، این پیشنهاد را دادند ولی هنوز اقدامات جدی انجام نشده است. البته در همین روزها قرار است با دکتر سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، در این رابطه صحبت کنم و مسئله مهمی است. انتقال این مقر به ایران امتیاز خوبی برای کشورمان خواهد بود و بنابراین با جدیت این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

او ادامه داد: مقر پیشنهادی ما جزیره کیش است چون هم بدیعی ساکن کیش است و هم این منطقه جزو مناطق آزاد به شمار می‌رود و فکر می‌کنم تا دو هفته پرواز به جزیره بدون داشتن ویزا شدنی باشد. از طرفی پرواز به دوبی از کیش زیاد و همه این موارد مهم و تاثیرگذار است. این پشنهاد هنوز روی کاغذ نیامده ولی در تلاش هستیم به طور جدی پیگیری کنیم تا به نتیجه برسد.

علیقارداشی در پایان در خصوص آخرین وضعیت صدور ویزای ملی‌پوشان جهت حضور در مسابقات جهانی آمریکا گفت: مسابقات آذرماه برگزار و اردوها نیز از 12 آبان آغاز خواهد شد. تیم در حال آماده‌سازی است ولی هنوز مشکل ویزا حل نشده است. البته در دوره‌های قبل هم این مشکلات وجود داشت و در نهایت در دوبی اقدام کردیم و ویزا صادر شد. حالا هم از طریق ارمنستان اقدام شده ولی فعلا خبری از ویزاها نیست.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز