بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مصدومیت زیاد بازیکنان در سه هفته ابتدایی لیگ زنگ خطر جدی است/ از عملکرد هراز آمل رضایت دارم

۱۴۰۰/۰۸/۱۱ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۵۵۰۲۱
مصدومیت زیاد بازیکنان در سه هفته ابتدایی لیگ زنگ خطر جدی است/ از عملکرد هراز آمل رضایت دارم
سرمربی تیم والیبال هراز آمل گفت: مصدومیت زیاد بازیکنان در سه هفته ابتدایی لیگ زنگ خطر جدی برای مسابقات والیبال باشگاه‌های کشور است.

بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال هراز آمل، درباره سطح کیفی مسابقات لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: طبیعتا شروع تورنمنت‌ها به ویژه مسابقات لیگ هیچ زمانی به صورت فوق‌العاده نبوده چون برخی تیم‌ها در یارگیری دیر اقدام کردند و به همین دلیل تمرینات تیم را هم دیر استارت زدند و همین مساله باعث ناهماهنگی در آن تیم خواهد بود یا برخی تیم‌های بزرگ و ستاره‌دار هم بازیکنان مطرح خود را به دلیل حضور در تیم ملی کنار خود نداشتند که این امر هم باعث عدم هماهنگی در این تیم‌هاست. با این روند طبیعی است که هفته‌های ابتدایی لیگ شاهد مسابقات جذابی نباشیم. امسال البته مشکل بزرگی که در این سه هفته من مشاهده کردم مصدومیت زیاد بازیکنان است که واقعا زنگ خطر جدی برای والیبال کشورمان است. امیدوارم رفته رفته شرایط بهتر شود تا هم بازیکنان در صحت کامل در اختیار تیم باشند و هم بازی های خوبی را تماشا کنیم.

او در خصوص میزان رضایت خود از عملکرد تیم هراز آمل در سه هفته اخیر گفت: بشخصه سه هفته قبل از شروع مسابقات لیگ درگیر تیم ملی بودم. تعدادی از بازیکنان هم در کنار تیم ملی و حتی تیم ملی والیبال جوانان بودند. بنابراین با این شرایط نتیجه خوبی گرفتیم. البته شرایط بهتر شدن را داریم و قطعا تلاش خواهیم کرد در ادامه بازی‌های لیگ بازی های بهتری را انجام دهیم.

عطایی درباره دیدار با سایپا در هفته چهارم مسابقات لیگ توضیح داد: همه بازی‌ها برای ما سخت است و مهم نیست مقابل چه تیمی قرار می‌گیریم. در هر بازی دنبال برد هستیم اما واضح است که تیمی که خوب بازی کند شانس برد با آن خواهد بود و تیمی هم بد بازی کند شانس باخت بیشتری دارد.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز