تغییرات در فدراسیون کاملا محسوس و مشهود است؛

رنگرز: فضایی متناسب در شأن کشتی ایجاد شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۱ - ۰۷:۲۶:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۵۱۴۲
رنگرز: فضایی متناسب در شأن کشتی ایجاد شد
حسن رنگرز گفت: از تلاش‌های مجموعه فدراسیون کشتی و مسئولان آن صمیمانه قدردانی می‌کنم.

به گزارش برنا، حسن رنگرز، قهرمان کشتی فرنگی جهان و مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، پس از حضور در اردوی بسترسازی تیم کشتی فرنگی نونهالان که در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در حال برگزاری است، عنوان کرد: انصافا هر زمانی که بنده بنا بر دلایلی در فضای فدراسیون حضور پیدا می کنم تغییرات را کاملا محسوس و مشهود می بینم و از این حیث که فضایی متناسب در شأن کشتی ایجاد شده از آقای دبیر و مجموعه همکاران آن ها قدردانی می کنم.

او در مورد اردوی بسترسازی نونهالان گفت: اردوی بسترسازی، تدبیر، تمهید و اتفاق خوش آیندی بود که قهرمانان مستعد ما در رده های پایه امکان حضور در محل تمرین تیم های ملی را پیدا کردند و یک مجموعه از این عزیزان می آیند و این فضا را می بینند و این کار اتفاق خوش آیندی است و این موضوع نیز جای قدردانی دارد.

رنگرز ادامه داد: به کادر فنی تیم ملی تیم ملی نونهالان فرنگی و در رأس آن استاد خودم فرهاد اسماعیل نژاد صمیمانه خداقوت و خسته نباشید عرض می کنم.

قهرمان کشتی فرنگی جهان اظهار داشت: این تصمیم خوبی بود که فدراسیون از قهرمانان مدال آور برای حضور در این اردوها دعوت می کند تا بیایند در محل تمرین این بچه ها و مباحثی را مطرح و تجربیات خود را در اختیار آن ها قرار دهند و از سوی دیگر این نونهالان هم قهرمانان ملی را می بینند و برایشان کسب افتخار، تشریک مساعی و یک فرصت مغتنم و بی نظیر خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران خاطرنشان کرد: امیدوارم این اردوها استمرار پیدا کند. اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز مراتب آمادگی خود را برای میزبانی اردوهای بسترسازی رسما اعلام می کند. به هر شکل بخش عمده افتخارات کشتی ما مجتمع و متمرکز در استان مازندران است و صمیمانه خدمت دوستان خود در فدراسیون کشتی عرض می کنم، آمادگی این را نیز داریم تا در مازندران میزبان رقابت های ملی و اردوهای تیم ملی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز