باید نقاط ضعف را برطرف کرد؛

نوربخش: در اردوهای بعدی از مربیان تست فنی می‌گیریم

۱۴۰۰/۰۸/۱۱ - ۰۹:۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۲۵۵۲۰۸
نوربخش: در اردوهای بعدی از مربیان تست فنی می‌گیریم
سرپرست انستیتو فدراسیون کشتی گفت: در اردوهای بعدی حتماً از مربیان تست فنی می‌گیریم تا ببینیم آیا طبق آموزش‌ها، تمرینات را انجام داده‌اند و مشکلات کشتی گیران را رفع کرده‌اند یا خیر .

به گزارش برنا، ناصر نوربخش، سرپرست انستیتو کشتی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، در خصوص اردوهای بسترسازی تیم های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان گفت: خوشبختانه این اردوها به عنوان اردوی اولیه و برای شناخت کشتی‌گیران بسیار خوب برگزار شد، در اردویی آزاد نتوانستیم تست استعدادیابی بگیریم چون از قبل برنامه تعیین شده بود اما در اردوی فرهنگی تست انجام شد این زمینه ای می‌شود تا نیازسنجی و پیشگیری از آسیب را انجام بدهیم.

او تصریح کرد: آموزشی که به مربیان دادیم به صورت تئوری هم بود، البته در کنار آن طراحی تمرین هم انجام شد. باید در اردوهای بعدی بیشتر کار کنیم و نقاط ضعف مربیان را رفع کنیم تا آنها هم بتواند در باشگاه‌های خود بهترین تمرین را به کشتی گیران خود بدهند 

نوربخش در خصوص حضور مربیان سازنده گفت: بر اساس اصول صحیح آموزش فن داشتیم و کشتی‌گیران و مربیان حاضر در اردوهای بسترسازی از نزدیک این آموزش ها را دیدند و این اطلاعات کاملاً به درد آنها خواهد خورد چراکه می توانند در باشگاه خودشان استفاده کنند و مشکلات را رفع کنند.

نوربخش ادامه داد: مربیان سازنده اینجا متوجه شدند که کشتی‌گیران شان چه ضعفی دارند و در باشگاه خودشان روی آن کار کنند تا دیگر ضعف فنی در کشتی گیر وجود نداشته باشد. 

او در پایان با قدردانی از حرکت فدراسیون در برگزاری اردوهای بسترسازی خاطرنشان کرد: ما در اردوهای بعدی حتماً از مربیان تست می‌گیریم تا مطمئن شویم که این تمریناتی را که آموزش دیده اند به خوبی انجام داده اند و توانسته اند مشکلات کشتی‌گیران خود را رفع کنند یا خیر.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز