حسین خبیری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دکتر سجادی وزیری توانمند است/ هدف سایپا حضور دوباره در لیگ برتر خواهد بود

۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۵۵۵۷۰
دکتر سجادی وزیری توانمند است/ هدف سایپا حضور دوباره در لیگ برتر خواهد بود
عضو هیات مدیره باشگاه سایپا تهران گفت: با عزم هیات مدیره و مدیرعامل در تلاش هستیم به موازات تلاش‌مان در بازی‌های لیگ دسته اول به دنبال احقاق حق‌مان در این زمینه باشیم.

حسین خبیری، عضو هیات مدیره سایپا، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به حضور دوباره اش در باشگاه سایپا اظهار داشت: حدود 5-4 سال پیش در مقطعی به عنوان سخنگو و مشاور در خدمت این باشگاه بودم و خوشحالم دوباره به عنوان معاون ورزشی و عضو هیات مدیره سایپا حضور دارم و امیدوارم همه با هم بتوانیم شرایط خوبی را برای این باشگاه رقم بزنیم.

او در ادامه با تاکید بر این که سایپا امسال برنامه ویژه‌ای در لیگ دسته اول دارد، تصریح کرد: ما امسال بر مبنای بودجهای که در اختیار داشتیم در نقل و انتقالات شرکت کردیم البته به این موضوع تاکید می‌کنم که ما نفرات خوبی را به خدمت گرفته‌ایم که ارزش و قیمت واقعی‌شان زیاد است و در تلاش هستیم با تکیه بر این نفرات و دانش کادرفنی و حمایت مادی و معنوی مدیران باشگاه شرایط را به گونه‌ای رقم بزنیم که بتوانیم دوباره به لیگ برتر بازگردیم.

خبیری در خصوص پیگیری موضوع دیدار سایپا برابر پیکان و حواشی آن بازی در دادگاه عالی ورزش به خبرنگار برنا گفت: این ماجرا را با جدیت از طریق CAS پیگیری می‌کنیم و مستندات خوبی را تهیه کرده‌ایم و با عزم هیات مدیره و مدیرعامل در تلاش هستیم به موازات تلاش‌مان در بازی‌های لیگ دسته اول دنبال احقاق حق‌مان در این زمینه باشیم. در این ماجرا وقت دادرسی برای ما تعیین شده که قرار است روز 21 ماه جاری اولین جلسه در این زمینه برگزار شود.

او تاکید کرد: ما امیدوار هستیم در این زمینه به حق‌مان برسیم چراکه این تخلف مشهود از حریف‌مان سر زده و کمیته انضباطی براساس قانون حق را به ما داد اما متاسفانه کمیته استیناف براساس فشارهایی که داشت آن رای مصلحتی را اعلام کرد. برای همه روشن است که تخلفی رخ داده و  CAS جایی نیست که نفوذ و فشارهای سیاسی را بپذیرد و حق را به حقدار می‌رساند. رای دادگاه عالی ورزش برای ما قابل احترام است و هر رایی در این خصوص صادر شود از آن تمکین می‌کنیم.

عضو هیات مدیره سایپا که سابقه فعالیت اجرایی در باشگاه پرسپولیس را در کارنامه خود دارد، در ادامه در مورد شرایط پرسپولیس خاطرنشان کرد: خودم را هوادار پرسپولیس می‌دانم و این تیم را دوست دارم. خوشبختانه پرسپولیس در سال‌های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده است و یکی از پرطرفدارترین تیم‌های آسیا محسوب می‌شود. امیدوارم تکلیف مدیریت این باشگاه بزرگ و مردمی خیلی زود مشخص شود چراکه حق همه هواداران این تیم است که آرامش را در تیم و باشگاه محبوب خود ببینند.

خبیری در مورد حضور دکتر سید حمید سجادی در وزارت و تاثیرگذاری‌های او در زمان کوتاه مدیریتش در مسند وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: ایشان مدیر توانایی در عرصه مدیریت ورزشی هستند و پس از سال‌ها، خواست اهالی ورزش برای حضور یک وزیر ورزشی در وزارتخانه اجابت شده که می‌تواند بدعت خوب و پایداری برای ورزش ایران باشد.

انتهای پیام/ 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز