هفته چهارم لیگ برتر فوتبال؛

دربی با طعم گز/ جنگ ماشین‌ها در تبریز

۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۲۵۶۱۹۰
دربی با طعم گز/ جنگ ماشین‌ها در تبریز
هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال از عصر امروز آغاز خواهد شد.

به گزارش برنا؛ رقابتهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در حالی از عصر امروز آغاز می شود که به جز بازی فجرسپاسی شیراز و استقلال تهران، سه بازی دیگر در تهران، تبریز و اصفهان برگزار می‌شود که مروری بر این دیدارها داریم.

هوادار تهران- پدیده خراسان؛ شاگرد و استاد به دنبال فرار از بحران

در اولین بازی امروز از هفته چهارم لیگ برتر شاگردان رضا عنایتی در دیداری خانگی در حالی از پدیده پذیرایی می کنند که سه شکست در سه دیدار برای این تیم در لیگ برتر به ثبت رسیده و بحران ناکامی در نتیجه گیری یقه این تیم را گرفته است. هوادار در بازی اخیر خود در اصفهان تا دقایق پایانی مقاومت خوبی داشت اما گل دقایق پایانی سپاهان در این دیدار باعث شد تلاش هوادار در آن دیدار بی نتیجه مانده و این تیم بدون امتیاز به تهران بازگردد. عنایتی و تیمش در بازی امروز در شرایطی از پدیده پذیرایی می کنند که پدیده پس از حواشی اخیرش در بازی برابر نفت مسجدسلیمان که در مشهد برگزار شد هم موفق به کسب امتیاز نشد و با شکست یک بر صفر یکی از بازنده های هفته سوم لیگ برتر لقب گرفت. جدا از شرایط بحرانی این دو تیم تقابل رضا عنایتی و اکبر میثاقیان که سابقه شاگرد و استادی را در فوتبال ایران دارند می تواند نقطه عطف این دیدار باشد.

تراکتور تبریز- پیکان تهران؛ جنگ ماشین‌ها در تبریز

پس از باخت برابر استقلال، تراکتوری ها امیدوار هستند در بازی خانگی این هفته به پیروزی رسیده و به اوضاع و احوال خود در جدول سر و سامان دهند. تراکتوری ها که در تهران نتوانستند حریف استقلال شوند با شکست یک بر صفر به خانه بازگشتند و حالا خود را برای دیدار برابر پیکان آماده می‌کنند. این در شرایطی است که دیدار سوم شاگردان مجتبی حسینی که قرار بود برابر ذوب آهن برگزار شود، به تعویق افتاد تا پیکانی‌ها با استراحت بیشتر در مقایسه با تراکتور خود را برای دیدار با حریف در تبریز راهی این شهر شوند. رویارویی فیروز کریمی و مجتبی حسینی در بازی امروز می تواند از جذابیت های ویژه ای برخوردار باشد.

ذوب‌آهن اصفهان- سپاهان اصفهان؛ دربی با طعم گز

دو تیم اصفهانی ذوب‌‌آهن و سپاهان امروز دربی جذابی را در دیار نصف جهان برگزار می کنند، دیداری که می‌توان آن را یکی از مهم ترین بازی های این هفته از لیگ برتر نامید. ذوب آهن پس از تعویق دیدارش برابر سپاهان، در حالی خود را برای این بازی آماده می کند که از دو بازی قبلی خود یک پیروزی و یک شکست را در کارنامه دارد. این در شرایطی است که سپاهانی ها شروع ویژه و پرقدرتی را در لیگ بیست و یکم داشته اند و با سه پیروزی پرگل موفق شده اند صدر جدول را در پایان هفته سوم به خود اختصاص دهند تا بدین ترتیب نتیجه دربی اصفهان برای تیم های دیگر به خصوص مدعیان بالانشین مهم باشد. با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید دوئل جالب مهدی تارتار و محرم نویدکیا در دربی اصفهانی‌ها در نهایت با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز