لیگ برتر والبیال ۱۴۰۰؛

سومین شکست شاگردان شهنازی/ سپاهان در صدر ماند

۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۹:۵۷:۳۱
کد خبر: ۱۲۵۶۲۲۳
سومین شکست شاگردان شهنازی/ سپاهان در صدر ماند
تیم فولاد مبارکه سپاهان با شکست شهرداری ورامین در پایان هفته چهارم لیگ برتر مردان در صدر جدول باقی ماند و تیم لبنیات هراز آمل سومین شکست سایپا را به این تیم تحمیل کرد.

به گزارش برنا؛ هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه) با برگزاری هفت دیدار به میزبانی گرگان، تهران (دو دیدار)، رامسر، گنبد، یزد و ورامین پیگیری شد.

سالن شهید گل‌عباسی ورامین میزبان یکی دیگر از دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر مردان بود که تیم‌های شهرداری ورامین و فولاد مبارکه سپاهان به مصاف یکدیگر رفتند.

این مسابقه نیز در پنج ست برگزار شد و تیم ورامین در ست‌های اول و چهارم 25 بر 19 و 25 بر 23 در بازی خانگی به پیروزی رسید اما در ست‌های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 18 و 15 بر 11 مغلوب فولاد سپاهان شد تا دومین شکست فصل خود را تجربه کند.

شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم فولاد سپاهان به‌رغم پیروزی دو بر سه در این مسابقه، صدر جدول را برای خود حفظ کرد.

مهدی نویدی‌نو و میثم پارسه داوران اول و دوم این مسابقه بودند که 161 دقیقه طول کشید و امین نجفی بازیکن شهرداری ورامین در ست سوم کارت زرد دریافت کرد.

مجید محسنی‌شوشتری به عنوان ناظر داوری، یونس حسن‌زاده (ناظر فنی) و رضا خان‌محمدی به عنوان ناظر ویژه بر این رقابت نظارت کردند.

در ست پنجم این دیدار به دلیل قطع برق سالن، مسابقه به مدت 15 دقیقه متوقف شد.

 

** لبنیات هزار آخرین فاتح هفته چهارم

در آخرین مسابقه این هفته که در خانه والیبال تهران برگزار شد تیم لبنیات هراز آمل موفق به شکست سه بر دو سایپا شد.

شاگردان ناصر شهنازی در تیم سایپا در ست‌های سوم و چهارم 25 بر 22 و 25 بر 21 به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، دوم و پنجم با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 15 و 15 بر 12 مغلوب میهمان خود شدند تا سومین شکست خود در این فصل را تجربه کنند.

وحید پورکاشیان، علی‌اصغر ثابتی‌پور، امیر صداقت و نادر انصاری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر داوری و ناظر فنی، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را برعهده داشتند که دو ساعت و 28 دقیقه طول کشید.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی لبنیات هراز آمل با کسب این پیروزی با چهار برد و 10 امتیاز در رتبه سوم جدول باقی ماندند. از سوی دیگر تیم سایپا یک پله سقوط را در جدول تجربه کرد و در جایگاه نهم قرار گرفت.

تیم لبنیات هراز آمل در ست سوم این مسابقه اخطار تاخیر گرفت و سرمربیان دو تیم نیز کارت زرد دریافت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز