صبح امروز برگزار شد؛

اولین جلسه شورای مدیران وزارت ورزش و جوانان دولت سیزدهم

۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۰۵:۵۰
کد خبر: ۱۲۵۶۳۵۲
اولین جلسه شورای مدیران وزارت ورزش و جوانان دولت سیزدهم
نخستین جلسه شورای مدیران وزارت ورزش و جوانان دولت سیزدهم صبح امروز و با حضور دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش برنا، اولین جلسه شورای مدیران وزارت ورزش و جوانان دولت سیزدهم با حضور دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، حجت الاسلام و المسلمین احسان بی آزار تهرانی تولیت آستان مقدس امام زاده صالح (ع) و معاونان و مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان صبح امروز سیزدهم آبان ماه برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام و المسلمین بی آزار تهرانی با بیان این که فتوت بالاترین صفات اخلاقی است، اظهار داشت: همه زیبایی ها و صفات بزرگ اخلاقی در وجود امیرالمومنین علی (ع) است اما پروردگار نیز حضرت علی (ع) را با صفت فتوت معرفی می کند.

او با بیان این که اساس دین اسلام اخوت است، اظهار داشت: تمام جاهلیت عداوت و تمام اسلام اخوت است و اسلام در دوران اوج جاهلیت همه را با هم برابر و برادر کرد.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی با اشاره به این که تاکید اسلام بر رافت و رحمت مومنان نسبت به یکدیگر است، افزود: زمانی که نسبت به دیگران رافت و رحمت داشته باشیم معنی اخوت را درک کرده ایم.

او با تاکید بر این که فضای پاک دل انسان، سرچشمه همه خوبی هاست، اظهار داشت: یکی از ارکان رسیدن به فتوت، روحیه گذشت و مهربانی است که باید مورد توجه همه ما قرار بگیرد.

در ادامه این نشست، معاونان و مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان ضمن معرفی حوزه کاری به بیان نظرات خود پرداختند.

در این جلسه مقرر شد، شورای مدیران وزارت ورزش و جوانان به صورت مداوم هر دو هفته یک بار برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز