امروز منتشر شد؛

پیام وزیر ورزش و جوانان پس از درخشش تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان

۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۲:۴۳:۱۳
کد خبر: ۱۲۵۶۴۴۵
پیام وزیر ورزش و جوانان پس از درخشش تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان
دکتر سید حمید سجادی در پیامی درخشش کشتی گیران فرنگی کار تیم ملی امید ایران را در رقابت های قهرمانی جهان در صربستان که با عنوان نایب قهرمانی همراه بود، تبریک گفت.

به گزارش برنا، متن پیام تبریک دکتر سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به مناسبت موفقیت، درخشش و مدال های متعدد تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت های قهرمانی جهان در صربستان به شرح زیر است:

بِسْم الله الرحمن الرحیم

استمرار درخشش در کشتی، ورزش محبوب و پرافتخار ایران در رویدادهای معتبر، بیانگر قرار گرفتن این رشته در مسیر رشد و تعالی است و بسیار امیدوارکننده به نظر  می رسد.

این بار رویداد رقابتی کشتی فرنگی امیدهای جهان در صربستان به عرصه ای برای تجلی توانمندی جوانان و دلاوران ورزش ایران تبدیل شد تا با یک نشان طلا، چهار نشان نقره و دو نشان برنز و عنوان نایب قهرمانی جهان، باز هم عزت و سربلندی برای ورزش کشورمان در دنیا به ارمغان آید.

به افتخار آفرینان تیم ملی کشتی فرنگی امید ایران، کادر فنی و سرپرستی، مسئولان فدراسیون کشتی و مردم کشتی دوست کشورمان تبریک می گویم.

تلاش تک تک کسانی را که برای این موفقیت ها نقش آفرینی می کنند، ستایش می کنم و به امید درخشش کشتی گیران آزادکار ایران در مسابقات امیدهای جهان هستم و از خداوند متعال برای ورزشی که این مدت بارها دل مردم ایران را شاد کرده است، در بازی های آسیایی 2022 و المپیک 2024 پاریس آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

سید حمید سجادی
وزیر ورزش و جوانان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز