پرسپولیس تهران- گل‌گهر سیرجان؛

ماموریت مهم یحیی/ دوئلی داغ در استادیومی سرد

۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۵۶۶۸۷
ماموریت مهم یحیی/ دوئلی داغ در استادیومی سرد
پرسپولیس در چهارمین بازی این فصل خود و دومین دیدار خانگی‌اش در لیگ بیست و یکم در تلاش است با نمایشی متفاوت و کسب نتیجه‌ای خوب، اتفاقی را که در هفته سوم کامش را تلخ کرد را به دست فراموشی سپرده و بار دیگر نگاه‌ها را به خود معطوف کند.

به گزارش برنا؛ در یکی از حساس‌ترین بازیهای این هفته لیگ برتر فوتبال، شاگردان یحیی گل‌محمدی در دیدار خانگی به مصاف گل‌گهر سیرجان می‌روند تا به انتقادات چند روز اخیر بابت شکست در اراک پایان داده و با کسب پیروزی خانگی روحیه اعتماد به نفس از دست رفته خود را دوباره به دست آورند، اتفاقی که می‌تواند برای شاگردان یحیی در حکم  شروعی دوباره و بازگشت به صف مدعیان این فصل از لیگ باشد.

قرمزپوشان که در فصول اخیر بیشترین جام ها و موفقیت‌ها را به دست آورده اند در حالی برابر آلومینیوم شکست خوردند که علاوه بر ناکامی در کسب امتیاز در اراک در نمایش فوتبالی و فنی هم دور از انتظار و ناامیدکننده ظاهر شدند تا این باخت برای شاگردان گل‌محمدی بیش از پیش ناراحت کننده باشد و برای جبران آن برنامه های ویژه ای را در دستور کار خود داشته باشند.

به نظر می رسد پرسپولیس تیم ناکام هفته سوم لیگ برتر برای جبران مافات در بازی امروز ناگزیر به ایجاد تغییرات و جابه جایی های فنی و سیستمی است که شاید این موضوع کار را برای گل‌گهر برای کسب نتیجه لازم در این بازی سخت کند. در شرایطی که علاوه بر مصدومان قبلی، امید عالیشاه و سیامک نعمتی هم بازیکنانی هستند که به علت مصدومیت شانسی برای حضور در ترکیب ندارند و بازی برابر گل‌‌گهر را از دست می‌دهند. با این وجود گل‌محمدی برای چیدمان ترکیب تیمش در این دیدار با محدودیت‌هایی روبرو است و باید دید سرمربی پرسپولیس با توجه به نیاز به ایجاد تغییرات و برخی محدودیت‌های نفری و مهره‌اش در نهایت تیمش را با چه سیستم و ترکیبی برای بازی برابر شاگردان امیر قلعه‌نویی آرایش می دهد.

در حالی که تقابل پرسپولیس با قلعه‌نویی همواره با جذابیت‌های ویژه‌ای همراه است سرمربی گل‌‌گهر در حالی که کماکان دوران محرومیت خود را سپری می‌کند اجازه حضور روی نیمکت تیمش برابر پرسپولیس را ندارد و مثل سه بازی قبل سیرجانی‌ها مجبور است از سکوها تیمش را هدایت و رهبری کند.

پرسپولیس که در این دیدار به نتیجه‌ای غیر از پیروزی فکر نمی‌کند در حالی باید روبروی گل‌‌گهر به میدان برود که این تیم در بازی قبلی‌اش در لیگ در دیداری خانگی پذیرانی نساجی مازندران بود که تقابل پراتفاق و پر حاشیه این دو تیم با تساوی یک- یک به پایان رسید تا هر یک از دو تیم به کسب یک امتیاز از این بازی ویژه رضایت دهند.

دو تیم پرسپولیس و گل‌ گهر از  ساعت 18 امروز در استادیوم آزادی به مصاف هم می‌روند که بیژن حیدری، علی میرزابیگی و علیرضا ایلدرم تیم داوری این بازی مهم را تشکیل می‌دهند. 

انتهای پیام/ 3

نظر شما