یاسین سلمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برای قهرمانی مصمم هستیم/ با مهدوی‌کیا صعود به المپیک دور از دسترس نیست

۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۵۶۷۲۵
برای قهرمانی مصمم هستیم/ با مهدوی‌کیا صعود به المپیک دور از دسترس نیست
ستاره تیم فوتبال امید ایران گفت: حمایت از این تیم می‌تواند اتفاقات خوبی را برای سال‌های بعد رقم بزند.

یاسین سلمانی، بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به عملکرد تیم امید ایران در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا که در تاجیکستان برگزار شد، اظهار کرد: حمایت فدراسیون و اهالی فوتبال از تیم می تواند آینده روشنی را برای تیم امید رقم بزند و بدین ترتیب می توان به پایان ناکامی ها در رسیدن به المپیک پس از چند دهه ناکامی خوشبین بود.

او در خصوص بازی‌های اخیر تیم امید اظهار داشت: ما بازی‌های خوبی را در تاجیکستان از خود به نمایش گذاشتیم و سه پیروزی در این رقابت ها در شرایطی رقم خورد که شرایط مان در این دیدارها بازی به بازی بهتر می شد و خدا را شکر با سه پیروزی و با اقتدار توانستیم به دور بعد صعود کنیم.

سلمانی با تاکید بر این‌که حریف اصلی ایران در این تورنمنت تیم ملی تاجیکستان بود، افزود: ما حریفانی مثل نپال، لبنان و تاجیکستان را پیش روی داشتیم که از روز اول هم می دانستیم حریف اصلی ما در این رقابت ها تیم میزبان است که خوشبختانه با تلاش بچه ها و درایت کادر فنی موفق شدیم هر سه بازی را با پیروزی پشت سرگذاشته و به مرحله بعدی برسیم.

آقای گل ایران در تاجیکستان که با 4 گل و 2 پاس گل یکی از ستاره‌های تیم ملی در تیم مهدوی‌کیا بود در مورد عملکرد خودش در این تورنمنت تصریح کرد: خوشحالم که توانستم جواب خوبی به اعتماد کادر فنی بدهم و رضایت شان را جلب کند. این عنوان خیلی باارزش است اما مهم‌تر از عملکرد فردی من، عملکرد خوب تیمی است که منجر شد نگاه ها دوباره به تیم ملی معطوف شود. البته من به عنوان یکی از اعضای تیم گلایه ای را از مسئولان دارم. پیش از آغاز این بازی ها به ما قول داده بودند همه دیدارهای تیم ملی را به صورت زنده از تلویزیون پخش کنند اما این اتفاق رخ نداد و فقط بخشی از بازی مان برابر تاجیکستان پخش زنده داشت.

سلمانی در خصوص کار با مهدی مهدوی‌کیا به خبرنگار برنا گفت: آقامهدی از شخصیت فنی و اخلاقی منحصر به فردی برخوردار هستند و بدون شک یکی از اسطوره های فوتبال ایران محسوب می شوند که کار با او فوق العاده لذت بخش است. با دانش، توان فنی و فوتبالی مهدوی کیا می توانیم به آینده تیم ملی امید واقعا امیدوار باشیم و در مسیر تحقق اهداف بزرگی چون حضور در المپیک قدم برداریم.

او در ادامه افزود: تیم امید از توان و پتانسیل بالایی برخوردار است. اکثر بچه های تیم ملی امید از رده نونهالان در کنار هم بوده اند و نسل فوتبالی خوبی را برای تیم ملی شکل داده اند. حمایت از این تیم از سوی مدیران فدراسیون و اهالی فوتبال می تواند اتفاقات خوبی را برای سال های بعد رقم بزند. اطمینان دارم این تیم می تواند پشتوانه مناسبی برای تیم ملی بزرگسالان در سال های آینده باشد.

بازیکن جوان سپاهان در مورد وضعیت این تیم و حضورش در یکی از پرمهره‌ترین تیم های حال حاضر باشگاهی در ایران گفت: فوتبالم را از تیم های پایه سپاهان آغاز کرده ام و این باشگاه خانه من محسوب می شود. کار کردن با مربی جوان و خوبی چون محرم نویدکیا که همه دیده اید با حضورش در سپاهان تحولات خوبی را در این تیم ایجاد کرده خیلی خوب است. آقامحرم سبک و شیوه جدید و خوبی را در سپاهان ایجاد کرده که ادامه این روند می تواند منجر به ثبت موفقیت های خوبی برای ما شود. تیم سپاهان امسال مصمم به کسب قهرمانی در لیگ برتر است و تمام تلاش مان را به کار می بریم که این اتفاق خوب را برای خودمان و هواداران در پایان فصل رقم بزنیم.

انتهای پیام/ 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز