رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان – صربستان

امیرعلی آذرپیرا به مرحله نیمه نهایی راه یافت

۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۶:۵۸:۰۵
کد خبر: ۱۲۵۶۷۵۹
امیرعلی آذرپیرا به مرحله نیمه نهایی راه یافت
مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان از ساعت 13 امروز (جمعه) در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است.

 به گزارش برنا؛ نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در یک کشتی نفسگیر با نتیجه 11 بر 11 از سد پاتریک گلوری از آمریکا گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل بکبولات میرزانظر اولو دارنده مدال برنز آسیا از قرقیزستان با نتیجه 7 بر صفر مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده ها به کار خود ادامه دهد.

در وزن 65 کیلوگرم سید حسن عبادی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر کارولی کیس از مجارستان را مغلوب وی در دور دوم با نتیجه 5 بر 4 مغلوب جاویت آجار از ترکیه شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده ها به کار خود ادامه دهد.

در وزن 70 کیلوگرم علی اکبر فضلی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با توجه به شرکت نکردن باسار ندوم از گینه بیسائو به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل ارنظر آکمات علی اف دارنده مدال نقره جهان از قرقیزستان با نتیجه 10 بر 6 مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه شانس مجدد به کار خود ادامه دهد. 

دروزن 79 کیلوگرم علی سوادکوهی در دور اول با نتیجه 4 بر 4 از سد ویکی از هند گذشت وی در دور دوم مقابل اوکتای حسن از بلغارستان با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. سوادکوهی در این مرحله در مصاف با ماگومد ماگومایف از روسیه با نتیجه 7 بر صفر مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر روس در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده را بدست آورد.

در وزن 97 کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دور اول با نتیجه 5 بر صفر واسیل پولیوچنکا از بلاروس را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل زوریکو اورتاشویلی از گرجستان با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی دست یافت و به مرحله نیمه نهایی رفت. آذرپیرا در این مرحله به مصاف جاناتان آیلو از آمریکا می رود.

رقابت های نیمه نهایی از ساعت 19:15 امشب برگزار می شود.

 

 

نظر شما