حامد نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیسی‌ها تشکر کردند/ غیر از پنالتی به سپاهان فرصت دیگری ندادیم

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۵۷۲۲۴
پرسپولیسی‌ها تشکر کردند/ غیر از پنالتی به سپاهان فرصت دیگری ندادیم
مدافع تیم ذوب‌آهن گفت: در نیمه اول سپاهان پنالتی حساسی را به دست آورد و شاید اگر آن پنالتی به گل تبدیل می‌شد، روند بازی تغییر می‌کرد.

حامد نورمحمدی، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی تیمش در دربی اصفهان اظهار داشت: پیروزی شیرینی را در این دیدار کسب کردیم. در این بازی تیم برتر میدان بودیم و به جز موقعیتی که سپاهان در صحنه پنالتی روی دروازه ما به وجود آورد، فرصت دیگری به حریف ندادیم و توانستیم پیروزی خوب و روحیه بخشی را به دست آوریم.

او در ادامه افزود: دو تیم در این دیدار با انگیزه پیروزی و کسب امتیازات کامل به میدان رفتند و کار برای هر دو سخت بود. سپاهان یکی از تیم های پرمهره و گردن کلفت امسال است که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شود. در نیمه اول سپاهان پنالتی حساسی را به دست آورد و شاید اگر آن پنالتی به گل تبدیل می‌شد، روند بازی تغییر می کرد اما واکنش خوب فرعباسی و مهار پنالتی به ما کمک کرد تا اجازه ندهیم حریف از این فرصت ایده‌آل بهره بگیرد. در ادامه ما خیلی حساب شده و منطقی بازی را در اختیار گرفتیم و همان‌طور که گفتم موقعیتی را به حریف ندادیم و با گل ارزشمندی که به ثمر رساندیم برتری‌مان را در این دیدار تکمیل کردیم.

مدافع ذوب آهن در خصوص پنالتی که در نیمه اول به سود سپاهان اعلام شد، تاکید کرد: من در آن صحنه یک لحظه سُر خوردم و در جریان بازی متوجه این که آیا خطایی رخ داده است یا نه، نشدم.

نورمحمدی در خصوص شرایط ذوب‌ آهن در لیگ بیست‌ و یکم به خبرنگار برنا گفت: ذوب آهن فصل جدید را در شرایطی آغاز کرد که تغییرات زیادی را در ترکیب تیم و کادر فنی داشته و این تیم با تغییرات عمده ای فصل را آغاز کرده است، مساله ای که باعث می شود تیم برای رسیدن به شرایط ایده آل نیازمند زمان برای هماهنگی باشد. این در حالی است که در فصل آماده سازی پیش فصل، بازی های دوستانه و تدارکاتی زیادی داشتیم ولی شرایط بازی دوستانه با بازی رسمی متفاوت است. با این تفاسیر تمام تلاش و تمرکز ما این است که در نیم فصل اول امتیازات خوبی را کسب کنیم تا در نیم فصل دوم برای کسب بهترین نتیجه ممکن در جدول و حتی کسب سهمیه دورخیز داشته باشیم.

مدافع باتجربه ذوب‌ آهن در مورد تعطیلی لیگ و تاثیر آن در شرایط تیم‌ها تاکید کرد: بازی ما در هفته سوم برابر پیکان به دلیل بازی های تیم ملی امید لغو شد و شاید در آن زمان آن اتفاق، اتفاق خوبی برای ما نبود ولی با توجه به این که بازی ما مقابل پیکان به تعطیلات پیش رو موکول شده است، فرصت خوبی داریم تا در بازی رسمی در شرایط مسابقه بمانیم و پس از تعطیلات با هماهنگی و شرایط بهتری خود را برای ادامه فصل آماده کنیم.

نورمحمدی گفت: پس از پیروزی در هفته دوم، برابر استقلال مستحق شکست نبودیم اما این اتفاق برای تیم ما رخ داد. به هر صورت خوشحالم در دربی اصفهان که بازی مهمی برای هر دو تیم بود توانستیم ضمن ارائه فوتبالی زیبا، سه امتیاز کامل را نیز به دست آوریم. برایم خیلی جالب بود که پس از بازی پرسپولیسی ها از ما به خاطر این پیروزی تشکر کردند. در هر صورت عزم ما جزم است که ذوب آهن که یکی از تیم های قدیمی و ریشه دار در فوتبال ایران است، به روزهای اوج خود بازگردد و با حضور مهدی تارتار و نیروهای خوبی که در باشگاه و تیم حضور دارند، اتفاقات و شرایط خوبی را در این فصل برای ذوب آهن رقم بزنیم.

انتهای پیام/ 4

نظر شما