حسن پروانه در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هیچ بازیکنی نباید برای تیم ملی کم بگذارد/ لژیونرها با سرمربی همکاری کنند

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۰۶:۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۲۵۷۲۴۵
هیچ بازیکنی نباید برای تیم ملی کم بگذارد/ لژیونرها با سرمربی همکاری کنند
پیشکسوت هندبال گفت: لژیونرها باید با سرمربی همکاری کنند تا شاهد درخشش هندبال در آسیا باشیم.

بیست و سومین کنگره فدراسیون هندبال آسیا برگزار شد و علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال با کسب اکثریت آرا به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون هندبال آسیا برای مدت زمان چهار سال انتخاب شد.

حسن پروانه، پیشکسوت هندبال در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: اتفاق بسیار خوبی است و قطعا این عضویت می تواند اثرگذار باشد. البته قبلا کرسی های دیگر هم داشتیم مانند نایب رئیسی در کنفدراسیون هندبال آسیا اما این پست بیشتر تشریفاتی بود. حضور در بین هیات رئیسه متفاوت است و می توانیم امیدوار باشیم حتی با رایزنی هایی که پاکدل می تواند داشته باشد بتوانیم در فدراسیون جهانی هم این عضویت را داشته باشیم. پست کلیدی است که در گرفتن میزبانی ها و... می تواند به هندبال کشورمان کمک کند.

او درباره عملکرد تیم ملی ایران در تورنمنت چهارجانبه قطر گفت: ما در این مسابقات از یک لژیونر فقط استفاده کردیم. مابقی بازیکنان هنوز به تیم اضافه نشدند. البته این مسابقات به نوعی برای ارزیابی تیم هایی است که می خواهند دی ماه در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کنند که به میزبانی عربستان برگزار می شود و نتیجه خیلی اهمیت ندارد. اکثر کشورها مانند عربستان، کویت و قطر با تیم اصلی حضور پیدا نکردند. تیم ما هم که لژیونرها ندارد ولی در کل از بازیکنانی که در لیگ های خارج از ایران فعالیت می کنند درخواست می کنم که همکاری خوبی با تیم ملی و فدراسیون داشته باشند تا بتوانیم روی سکو برویم. مانوئل مربی خوبی است و باید از وجود او استفاده کنیم و هیچ بازیکنی نباید برای تیم ملی کم بگذارد. امیدوارم با همکاری هم بتوانیم شاهد درخشش تیم ملی در سطح آسیا باشیم.

گلر پیشین تیم ملی با اشاره به انصراف تیم اشتاد سازه مشهد از رقابت‌های لیگ برتر گفت: متاسفانه نمی دانیم نیت مدیریت این تیم چه بود؟ از طرفی تیم را به خوبی بستند و با دو بازیکن روس قرارداد امضا کردند. به فدراسیون قول همکاری دادند و حتی حامی تیم ملی بودند اما بدون اطلاع انصراف دادند. دو بازیکن روس در ایران آواره بودند که این حرکت واقعا غیرحرفه‌ای است. البته فدراسیون کمک کرد و یکی از این دو بازیکن به روسیه برگشت و بازیکن دیگر هم در تیم یزد بازی می کند ولی در کل کار مدیریت اشتاد سازه خوب و حرفه‌ای نبود.

انتهای پیام/ 3

نظر شما