لیگ برتر والیبال بانوان؛

از شهرآورد اصفهانی‌ها تا جدال حساس نمایندگان کرمان و فارس

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۰۸:۵۳:۳۵
کد خبر: ۱۲۵۷۴۴۸
تیم ذوب‌ آهن اصفهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال زنان (قهرمان 6 دوره) در هفته دوم مرحله مقدماتی و در شهرآورد مهم اصفهان، به مصاف ریف می‌رود.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا با برگزاری 5 دیدار در شهرهای اصفهان، تهران، کاشان، ورامین و رفسنجان پیگیری خواهد شد.

جدال تیم‌های ذوب‌ آهن و ریف اصفهان یکی از دیدارهای حساس این هفته است که در سالن امام علی (ره) برگزار خواهد شد.

شاگردان فریبا صادقی سرمربی ذوب‌ آهن که با یک برد و سه امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارند، این هفته برای کسب دومین برد خود به میدان می‌روند اما ریف که بدون برد و امتیاز در رتبه هفتم جدول است، در بازی خانگی به دنبال نخستین برد خواهد بود.

از نظر فاصله رتبه در جدول، مسابقه دو تیم مس رفسنجان و ستارگان فارس که با یک برد و سه امتیاز در رتبه‌های دوم و چهارم جدول قرار دارند، نزدیکترین دیدار این هفته است. نماینده استان فارس در هفته نخست موفق به شکست ریف اصفهان شد و برای کسب دومین برد به میدان می‌رود، از سوی دیگر مس رفسنجان در هفته نخست نماینده ورامین را از پیش رو برداشت.

تیم سایپا تهران مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین فعلی این رقابت‌ها نیز در هفته دوم میهمان مهرسان است و در سالن والیبال پژوهشکده نفت به مصاف میزبان خود می‌رود.  تیم مهرسان که بدون برد و امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد، در این مسابقه فرصت مناسبی برای کسب نخستین پیروزی و بهبود جایگاه خود در جدول مسابقات را دارد.

اما نارنجی‌پوشان سایپا که سابقه مقام چهارمی آسیا در سال 2021 را در پرونده کاری خود دارند، به راحتی به هیچ تیمی امتیاز نمی‌دهند و مهرسان باید با برنامه و تاکتیک مناسبی مقابل این تیم صف‌آرایی کند.  در دو دیدار دیگر این هفته تیم‌های باریج اسانس کاشان و والیبال بانوان ورامین به ترتیب میزبان تیم‌های جوانان زرتشتی یزد و پیکان هستند. برنده جدال نماینده ورامین و پیکان، به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست خواهد یافت.

**برنامه کامل هفته دوم لیگ برتر زنان به قرار زیر است:

دوشنبه 17 آبانماه 1400

تهران، سالن پژوهشکده نفت، ساعت 16
مهرسان – سایپا تهران

کاشان، سالن هفت مهر، ساعت 16
باریج اسانس کاشان – جوانان زرتشتی یزد

اصفهان، سالن امام علی (ره)، ساعت 16
ریف اصفهان – ذوب‌آهن اصفهان

ورامین، سالن شهید گل‌عباسی، ساعت 16
والیبال بانوان ورامین – پیکان تهران

رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 16
مس رفسنجان – ستارگان فارس

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز