پس از ۵ سال درگیری حقوقی در مورد خرید تشک‌های کشتی؛

پرونده بدهی میلیاردی فدراسیون حل و فصل شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۰:۱۱:۲۲
کد خبر: ۱۲۵۷۵۲۳
پرونده بدهی میلیاردی فدراسیون حل و فصل شد
پرونده بدهی دو میلیارد و پانصد میلیون تومانی فدراسیون کشتی پس از 5 سال درگیری حقوقی حل و فصل شد و فدراسیون با ارائه پرونده به دادگاه تجدید نظر، مبلغ جریمه را به یک میلیارد تومان کاهش داد و آن را پرداخت کرد.

به گزارش برنا، شرکت جهان مبتکران تولید کننده تشک های کشتی در زمان سرپرستی مرحوم خطیب (سال 91) و در دوره ریاست بعدی به مبلغ 550 میلیون تومان تشک کشتی به فدراسیون کشتی فروخته بود اما بدهی فدراسیون بابت خرید این تشک‌ها به این شرکت پرداخت نشد.

با توجه به شکایت این شرکت در سال 1395 از فدراسیون کشتی، مراحل پرونده این شکایت از طریق مراجع قانونی طی شد و با توجه به اینکه در دوره ریاست بعدی فدراسیون (پس از سرپرستی مرحوم خطیب) نیز پیگیری های لازم حقوقی برای پرداخت این بدهی و یا حل و فصل آن به درستی بعمل نیامد، با احتساب ضرر و زیان و دیرکرد این بدهی 550 میلیون تومانی با رأی دادگاه به دو میلیارد و پانصد میلیون تومان تبدیل شد.

کمیته حقوقی و انضباطی فدراسیون کشتی در راستای حل این مشکل با ارائه مجدد پرونده به دادگاه تجدید نظر و پس از چند ماه پیگیری، این مبلغ را به یک میلیارد تومان کاهش داد و این بدهی چندین ساله از طرف فدراسیون کنونی پرداخت شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز