محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

انگار بعضی از ستاره‌های پرسپولیس اشباع شده‌اند/ مشکل طارمی و اسکوچیچ باید در فضای خانوادگی حل می‌شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۵۷۸۲۷
انگار بعضی از ستاره‌های پرسپولیس اشباع شده‌اند/ مشکل طارمی و اسکوچیچ باید در فضای خانوادگی حل می‌شد
مدافع اسبق تیم ملی گفت: هم مهدی طارمی و هم اسکوچیچ در مقابل ایران و مردم آن مسئول هستند.

محمد نصرتی، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا در مورد بازی اخیر پرسپولیس برابر گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار با ترکیبی جدید و متفاوت و همین‌طور سیستمی جدید در مقایسه با بازیهای گذشته‌اش برابر گل‌گهر به میدان رفت و در مجموع عملکرد چندان بدی را از خود به نمایش نگذاشت. به هرحال آن چه مشخص است این است که پرسپولیس برای رسیدن به روزهای اوج نیازمند هماهنگی کامل بین تمام عناصرش است. این موضوع را هم نباید فراموش کرد که پرسپولیس در این دیدار برابر گل‌گهری به میدان رفت یکی از پرمهره‌ترین تیم های لیگ محسوب می‌شود. در این دیدار پرسپولیس بد موقعی گل خورد و یک مقدار تمرکزش را بابت این گل از دست داد اما رفته رفته توانست خود را پیدا کند. در نهایت این دیدار که اتفاقا بازی زیبایی هم بود با تساوی به پایان رسید.

او افزود: به نظر من مساله اصلی پرسپولیس در حال حاضر دو مورد است، مورد اول ناهماهنگی بازیکنان جدید با شرایط این تیم است که موضوعی غیرطبیعی هم نیست. مورد دوم هم به نظر من شاید برخی از بازیکنان قدیمی تر به خاطر قهرمانی‌ها و موفقیت‌هایی که در سال های اخیر با این تیم کسب کرده اند، تا حدودی اشباع شده اند و این موضوع می تواند با دخالت به موقع کادر فنی و مدیریت باشگاه برطرف شود که با ایجاد انگیزه‌ای دوباره این موضوع هم قابل رفع و رجوع است.

مدافع اسبق پرسپولیس در خصوص انتقادهایی که از ناکامی تیم گل‌محمدی در دو بازی اخیر مطرح می‌شود، عنوان کرد: الان برای قضاوت زود است و نمی‌توان گفت چون پرسپولیس در این دو بازی امتیاز از دست داده، نتایج ضعیفی گرفته و از دایره مدعیان قهرمانی در این فصل خارج شده است. همان طور که گفتن تازه هفته های ابتدایی فصل است و همه تیم ها فراز و نشیب دارند. این در حالی است که در هفته اخیر تیم هایی مثل سپاهان و استقلال هم امتیاز از دست داده اند و این نشانگر این است که این اتفاق ممکن است برای هر تیمی رخ بدهد. در شرایط فعلی به اعتقادم اتفاق عجیبی برای تیم گل محمدی رخ نداده است. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد گزینه‌های تاجیک مدنظر پرسپولیس افزود: این دو گزینه هم از نظر فنی و هم از نظر سن و سال بازیکنان خوبی هستند و می‌توانند در آینده نزدیک به پرسپولیس کمک کنند.

نصرتی با اشاره به اتفاق اخیر در تیم ملی و عدم دعوت از مهدی طارمی به اردوی ایران برای دیدار برابر لبنان و سوریه به خبرنگار برنا گفت: قبل از ورود به این جریان باید بگویم هم طارمی و هم اسکوچیچ مقابل ایران و مردم آن مسئول هستند. حضور در تیم ملی برای هر کسی مسئولیت خطیری را ایجاد می‌کند، حال این حضور در کسوت بازیکن باشد و خواه برای  یک مربی که حتی ایرانی هم نیست. به نظر من این مشکل قبل از این که به این شکل رسانهای شود درون تیم ملی قابل حل و فصل بود و بهتر بود این مساله به اینجا کشیده نمی‌شد. در مجموع حالا که این تصمیم گرفته شده امیدوارم وضعیت به گونه ای پیش برود که تیم ملی هم در مسابقات خود متضرر نشود.

انتهای پیام/ 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز