شایسته متشرعی:

مقابل لبنان منسجم عمل کردیم

۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۴۴:۱۵
کد خبر: ۱۲۵۸۲۴۸
مقابل لبنان منسجم عمل کردیم
سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: تیم حریف روی دور کردن بازیکنان کلیدی ما از بازی تمرکز داشت.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، شایسته متشرعی، سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی مقابل لبنان داشتیم و ملی‌پوشان خیلی زحمت کشیدند. ما طبق برنامه‌هایی که برای دفاع تیم لبنان داشتیم، خیلی منسجم عمل کردیم و حتی بازیکن آمریکایی شان را هم خیلی خوب مهار کردیم. کوارتر اول ۲۱ – ۲۱ برابر به پایان رسید اما از ۲۱ امتیاز لبنان، ۲۰ امتیاز آن حاصل پرتاب پنالتی بود.

وی در ادامه بیان داشت: در نیمه بازی عیسائیان، اسماعیل‌زاده و گل محمدی ۳ خطاو خداوردیان ۴ خطا را مرتکب شدند و تیم حریف روی دور کردن بازیکنان کلیدی ما از بازی تمرکز داشت، که به نظرم تا حدی هم موفق شد. در کوارتر دوم، زمان کمی را به آن‌ها اختصاص دادیم، اما عیسائیان و اسماعیل‌زاده فوق العاده بازی کردند. در کوارتر سوم هم توانستیم به بازی برگردیم و اختلاف به وجود آمده را جبران کنیم. تا حدی موفق شدیم و دوباره با امتیاز ۵۱ – ۵۱ برابر کوارتر سوم تمام شد. در کوارتر چهارم متاسفانه گارد راس ما را دیسکالیفه کردند و دیگر او را نداشتیم.

متشرعی عنوان داشت: ما در کل بازی ۱۲ پنالتی گرفتیم که ۹پرتاب به ثمر نشست، یعنی ۷۵% پنالتی‌های ما گل شده بود و در این بخش بسیار خوب بودیم. تیم لبنان ۴۰ پنالتی داشت که ۳۰ پرتاب آن ها گل شد، یعنی نزدیک به نیمی از امتیازات حریف توسط پرتاب های پنالتی به ثمر رسید. این فشار روحی و روانی را داور روی تیم و بازیکنان گذاشت و ۳۰ امتیاز را به تیم لبنان داد. علاوه بر این، خطا‌هایی که روی ما انجام می‌شد را متاسفانه نمی‌گرفتند. ما توانستیم نتیجه‌ای که می خواستیم را به دست بیاوریم اما بازیکنان خیلی خوب بازی کردند و به آن‌ها و کادر فنی که کنار تیم زحمت کشیدند، خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان در پایان گفت: به بازیکنان و مجموعه تیم تبریک می گویم که نسبت به دو سال گذشته، چنین پیشرفتی را رقم زدند. فکر می کنم با تیمی مثل لبنان که بازیکن آمریکایی دارد و گارد راس آن در سطح اول اروپا بازی می‌کند، قدرتمند بازی کردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز