رقابت‌های لیگ برتر والیبال؛

جدال حساس صدرنشینان در اصفهان/ تلاش هورسانی‌ها برای نخستین برد

۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۸:۵۵:۰۹
کد خبر: ۱۲۵۸۴۶۵
تیم‌های سپاهان و شهرداری ارومیه که بدون باخت و با 5 برد و 14 امتیاز در رتبه‌های اول و دوم قرار دارند، در حساس‌ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر والیبال در اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش برنا، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا با برگزاری 7 دیدار به میزبانی رامسر، گنبد، یزد، ورامین، مریوان، آمل و اصفهان پیگیری خواهد شد.

جدال صدرنشینان جدول، مهم‌ترین و حساس‌ترین مسابقه این هفته است که از ساعت 17 به میزبانی سالن 25 آبان مجموعه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود و شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم فولاد مبارکه سپاهان میزبان شهرداری ارومیه هستند.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری ارومیه در حال حاضر بدون باخت و با پنج برد و 14 امتیاز در رتبه‌های اول و دوم جدول قرار دارند و فاتح این میدان، علاوه بر صدرنشینی، به عنوان تنها تیم بدون باخت این رقابت‌ها در پایان هفته ششم معرفی خواهد شد.

تفکرات دو مربی جوان والیبال ایران (محمدی‌راد و تندروان) در تعیین برنده این مسابقه نقش بسیار مهمی دارد، هر چند که از اهمیت آنالیز دقیق و مناسب در معرفی تیم برتر این میدان نیز نمی‌توان غافل شد.

تیم‌های لبنیات هراز آمل (4 برد و 10 امتیاز) و شهداب یزد (3 برد و 9 امتیاز) که در رتبه‌های سوم و چهارم جدول قرار دارند، این هفته به ترتیب میزبان تیم‌های آذرباتری ارومیه تیم یازدهم و پاس گرگان تیم هشتم جدول هستند.

از نظر عملکرد تیمی و داده‌های جدول لیگ برتر مردان، نمایندگان آمل و یزد نباید برای شکست میهمانان خود مشکل خاصی داشته باشند، اما تیم‌های آذرباتری و پاس گرگان بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای در اختیار دارند و از پیش باخته نخواهند بود.

سالن المپیک شهر گنبد میزبان یکی دیگر از دیدارهای هفته ششم لیگ برتر مردان است و تیم شهرداری این شهر به مصاف پیکان تهران پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها می‌رود.

پیکانی‌ها که در هفته پنجم موفق به شکست سه بر صفر فولاد سیرجان مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات شدند، انگیزه زیادی برای کسب چهارمین برد خود دارند، اما از سوی دیگر شهرداری گنبد با سرمربی جدید خود و به ویژه در بازی‌های خانگی قابل پیش‌بینی نیست و در تلاش برای کسب دومین برد فصل است.

تیم‌ سایپا تهران نیز که این روزها حال و هوای خوشی ندارد، در هفته ششم لیگ برتر مردان به دنبال دومین برد خود است و برای رسیدن به این هدف در شهر مریوان به مصاف راه‌یاب ملل می‌رود.

از سوی دیگر شاگردان آرش صادقیانی در تیم راه‌یاب که در هفته پنجم سه بر دو مغلوب شهداب یزد شدند، این هفته می‌توانند با شکست سایپا به سومین برد خود دست یابند.

تیم‌های هورسان رامسر و شهرداری ورامین در هفته ششم دور رفت میزبان فولاد سیرجان و مس رفسنجان هستند. هورسان تیم بدون برد این مسابقات در بازی خانگی به دنبال کسب نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها است.

شهرداری ورامین هم که هفته پنجم را با شکست آذرباتری به پایان رساند، امیدوار به شکست مس رفسنجان در بازی خانگی و ثبت چهارمین برد است.

**برنامه کامل هفته ششم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

رامسر، سالن شهید صدر، ساعت 16

هورسان رامسر – فولاد سیرجان ایرانیان

گنبد، سالن المپیک، ساعت 16

شهرداری گنبد – پیکان تهران

یزد، سالن اختصاصی شهداب، ساعت 16

شهداب یزد – پاس گرگان

ورامین، سالن شهید گل‌عباسی، ساعت 16

شهرداری ورامین – مس رفسنجان

مریوان، سالن زاگرس، ساعت 16

راه‌یاب ملل مریوان – سایپا تهران

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 16

لبنیات هراز آمل – آذرباتری ارومیه

اصفهان، سالن 25 آبان، ساعت 17

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – شهرداری ارومیه

نظر شما