به مدت سه روز صورت گرفت؛

حضور ۲۵۰ مربی ایرانی تنیس در کنفرانس جهانی مربیان سال ۲۰۲۱

۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۹:۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۲۵۸۴۸۱
حضور ۲۵۰ مربی ایرانی تنیس در کنفرانس جهانی مربیان سال ۲۰۲۱
کنفرانس مربیان فدراسیون جهانی تنیس ITF روز یکشنبه هفته جاری به کار خود پایان داد.

به گزارش برنا، کنفرانس مربیان فدراسیون جهانی تنیس ITF روز یکشنبه به کار خود پایان داد. در این برنامه بزرگ آموزشی که به مدت 3 روز و با تدریس 64 نفر از برجسته ترین مربیان، مدرسین و برخی بازیکنان برتر جهان از جمله مارتینا هینگیس و جودی ماری به انجام رسید، بیش از 1700 شرکت کننده از سرتاسر جهان حضور داشتند.

با هماهنگی بعمل آمده از سوی مدیر ایرانی توسعه غرب و آسیای میانه فدراسیون جهانی تنیس این تسهیل برای مربیان ایرانی فراهم شد تا از طریق فدراسیون تنیس کشورمان و هیات های استانی اقدام به ثبت نام نمایند که براین اساس 250 مربی ایرانی موفق به شرکت در بزرگ ترین رویداد آموزشی تنیس جهان و آشنایی با جدیدترین اطلاعات و دستاوردهای آموزشی بروز دنیا گردیدند.

همچنین ایران از نظر تعداد شرکت کننده در کنفرانس جهانی سال 2021 جایگاه نخست را در بین 147 کشور حاضر کسب نمود و برزیل و هند در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

کمیته آموزش مربیان فدراسیون، ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه مربیان علاقمند از سرتاسر کشور که در این رویداد مهم شرکت داشتند، از هیات های استانی و تیم آموزش که بمدت 3 هفته فرایند ثبت نام مربیان کشورمان را به انجام رساندند، تشکر و قدردانی می نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز