فرد ملکیان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

یامگا و ژستد به پیشرفت بقیه هم کمک می‌کنند/ پرسپولیس ذوق و شوق قهرمانی ندارد

۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۵۸۴۹۸
یامگا و ژستد به پیشرفت بقیه هم کمک می‌کنند/ پرسپولیس ذوق و شوق قهرمانی ندارد
بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: شروع استقلال بسیار خوب بوده و این مساله در ادامه راه کمک حال تیم است تا به قهرمانی برسد.

فرد ملیکان، بازیکن ارمنی اسبق تیم فوتبال استقلال، درباره برگزاری مراسم پیشکسوتان باشگاه استقلال به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: کنار هم جمع شدن پیشکسوتان کار بزرگی بود و من هم توانستم پس از مدت‌های خیلی از هم‌تیمی‌های سابق را ببینم. پیشکسوتان سرمایه باشگاه هستند و دل‌شان برای تیم می‌سوزد، بیشتر از کسانی که از بیرون مجموعه اضافه می‌شوند. حضور بازیکنان می‌توانست به گرمای جشن کمک کند و آن‌ها می توانستند ببینند چه نفراتی این پیراهن را برتن کرده‌اند.

او درباره شرایط فنی استقلال عنوان کرد: شروع استقلال بسیار خوب بوده و این مساله در ادامه راه کمک حال استقلال است تا به قهرمانی برسد. این تیم با تیم سال قبل متفاوت است زیرا آن تیم هیجان و انگیزه لازم را نداشت. در بازی با فجرسپاسی شیراز هم تساوی رخ داده یک اتفاق بود و پیش می‌آید. در آن زمین شرایط مناسب نبود.

ملیکان درباره کیفیت بازیکنان افزود: در تمرین‌هایی که دیده‌ام یامگا کیفیت بالایی دارد و می‌تواند کمک کند. ژستد هم در تمرینات بسیار خوب بود و می‌شود از کیفیت او استفاده کرد. این مساله به کیفیت بازیکنان داخلی‌ هم می‌افزاید زیرا آن‌ها هم می‌خواهند به ترکیب اصلی برسند.

پیشکسوت آبی‌پوشان تصریح کرد: قهرمانی دست خود استقلال است. هر تیمی در ابتدای راه امتیاز جمع کند مسیرش در انتها هموارتر است. تصور می‌کنم تنها رقیب استقلال، سپاهان است. پرسپولیس دیگر شوق و ذوق خود را ندارند و استقلال می‌تواند به قهرمانی برسد.

ملیکان در پایان با یادی از تیم محبوب ارامنه گفت: آرارات سال‌های پیشین حضور داشت اما با تزریق پول نتوانست رقابت کند و این تیم از هم متلاشی شد. خیلی از ارامنه مهاجرت کردند و این تیم در جذب بازیکن دچار مشکل شدند.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز