فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با برنا:

وزیر ورزش و جوانان به فکر پیشرفت ورزش است/ آینده خوبی در انتظار آبی‌پوشان خواهد بود

۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۰۶:۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۲۵۸۵۰۹
وزیر ورزش و جوانان به فکر پیشرفت ورزش است/ آینده خوبی در انتظار آبی‌پوشان خواهد بود
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: آینده خوبی در انتظار تیم فوتبال استقلال خواهد بود.

فرشاد فلاحت‌زاده، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، درباره مراسم پیشکسوتان استقلال به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: کار باشگاه استقلال زیبا بود. پس از مدت‌ها بزرگان استقلال را دیدیم و یاد گذشته کردیم. امیدوارم این مراسم ها تداوم داشته باشد. اگر بازیکنان و کادر فنی فعلی هم حضور داشتند شرایط بهتر می‌شد و برگزاری جشن را به فال نیک می‌گیرم. تاسیس شرکت پیشکسوتان کار بزرگان است و کمک می‌کند تا مشکلات معیشتی بسیاری از پیشکسوتان حل شود.

فلاحت‌زاده درباره شرایط فنی استقلال هم عنوان کرد: امسال برخلاف سال‌های دیگر زیبا بازی نمی‌کند اما نتیجه می‌گیرد. ما همین را نیاز داریم که امتیازات جمع شود تا در پایان فصل به مشکل برنخورد. فکر می‌کنم سال خوبی در پیش باشد. مدعیان مانند گذشته استقلال، سپاهان، پرسپولیس و شاید گل گهر باشند.

او درباره جدایی برخی مربیان از تیم‌های خود در هفته‌های ابتدایی لیگ گفت: برخی مربیان دیر به باشگاه اضافه شدند و برخی دیگر هم با شرایط خاص برای کسب امتیازاتی مشخص در یک بازه، جذب شده‌اند. باشگاه‌ها باید به مربیان زمان دهند. شاید تا نیم فصل. برخی مربیان رزومه‌های خوبی دارند و باشگاه‌ها هنگام قرارداد باید تعامل بیشتری با آن‌ها داشته باشند.

سرمربی تیم شهدای رزکان عنوان کرد: تیم ما کاملا بومی است و از رده‌های پائین بالا آمده است. نام شهدا روی این تیم است و این مساله کار ما را سخت کرده می کند. وظیفه ما هدایت این تیم است و انتظارم از مسئولین حمایت از این تیم خصوص و مردمی برای کرج است.

او درباره عملکرد وزیر ورزش و جوانان گفت: رزومه دکتر سید حمید سجادی مشخص است. از دوستان بنده است و شاگرد ایشان بوده‌ام. حضور وزیر را برای استقلال و پرسپولیس به فال نیک می‌گیرم. انتخاب ایشان به عنوان وزیر ورزش و جوانان اتفاق بزرگی بود. امیدوارم در دوران حضورش بتوانیم از وجودشان استفاده کنیم زیرا تفکرش خدمت‌رسانی به ورزش کشور است.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز