رضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با برنا:

صدرنشینی استقلال اتفاقی نیست/ امیدوارم طارمی به تیم ملی برگردد

۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۵۸۵۹۰
صدرنشینی استقلال اتفاقی نیست/ امیدوارم طارمی به تیم ملی برگردد
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: صدرنشینی تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر امسال اتفاقی نیست.

رضا حسن‌زاده، پیشکسوت فوتبال، درباره برگزاری جشن باشگاه استقلال به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: در این مراسم بسیاری از دوستان را دیدیم که اتفاقی خوب بود و امیدواریم در آینده هم تداوم داشته باشد.

مدافع اسبق استقلال درباره کری خواندن پیشکسوتان افزود: کری خوب است اما هر چیزی اندازه‌ای دارد. نباید از نظر شخصیتی فرد زیر سوال برود. فضای مجازی باعث رخ دادن یک‌سری اتفاقات شده است. کری خوب است اما به شرطی که کسی آسیب نبیند.

حسن‌زاده درباره وضعیت فنی استقلال گفت: پیش‌بینی آینده ممکن نیست اما شرایط فعلی استقلال نشان داده که این صدرنشینی اتفاقی نیست. هر روز استقلال را بهتر از دیروز می‌بینیم و صددرصد فرهاد مجیدی برای ادامه راه پلن‌های بهتری و بیشتری دارد و ما پیشکسوتان هم او را حمایت می‌کنیم.

مدافع اسبق تیم ملی درباره اختلافات طارمی و اسکوچیچ افزود: صحبت اسکوچیچ درباره تاکتیک ناپذیر بودن بازیکنان ایرانی اشتباه بود و نباید عنوان می‌شد. طارمی به این مساله واکنش نشان داد و شاید دیگران هم واکنشی داشتند و نشان ندادند. با جلسات متعدد باید کاری شود تا طارمی به تیم برگردد. طارمی بازیکن کوچکی نیست و نبودن او فشاری مضاعف برای تیم ملی به وجود می‌آورد. نباید گول بخوریم که صدر هستیم و دیگر بازی‌ها اهمیت ندارد و باید کماکان با جدیت ادامه دهیم.

حسن‌زاده در پایان درباره حضور دکتر سجادی در وزارت ورزش و جوانان گفت: دکتر سجادی از جنس ورزش است و به مراتب از وزیر قبلی جلوتر است و امیدواریم شرایطی ایده‌آل برای ورزش به وجود بیاورد و تصمیمات خوبی بگیرد.

انتهای پیام/ 3

نظر شما