محمدرضا مهرانپور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پیشکسوتان تنها احترام می‌‌خواهند/ تلاش ما قهرمانی استقلال در همه رده‌های سنی است

۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۵۸۷۳۰
پیشکسوتان تنها احترام می‌‌خواهند/ تلاش ما قهرمانی استقلال در همه رده‌های سنی است
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: امید ما، همه پیشکسوتان و هواداران کسب مقام قهرمانی استقلال است.

محمدرضا مهرانپور، رئیس آکادمی استقلال، درباره مراسمی که باشگاه استقلال برای پیشکسوتان برگزار کرد، به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: حرکت بسیار زیبایی بود و آن را به فال نیک می‌گیریم. امیدوارم این جشن‌ها و کنار هم قرار گرفتن پیشکسوتان تداوم داشته باشد. بسیاری از پیشکسوتان نیاز مالی ندارند و تنها احترام می‌خواهند. هر طوری که پیشکسوتان کنار هم جمع شوند با ارزش است زیرا می‌توانند با نظرات‌شان باشگاه را به موفقیت برسانند و امیدواریم سردار آجرلو از این بستر استفاده کند.

او درباره شکل کری‌خوانی‌ها در فضای مجازی عنوان کرد: در حدی نیستم که به دیگران توصیه کنم. شاید عده‌ای موج‌سواری و استفاده از دنیای مجازی را دوست داشته باشند و انتظارات از پیشکسوتان زیاد است زیرا سنی از آن‌ها گذشته است.

مهران‌پور درباره وضعیت آکادمی باشگاه استقلال افزود: در هفته‌های ابتدایی ناهماهنگی وجود داشت اما خوشبختانه تیم‌های ما توانستند با کمک مربیان سروشکل بگیرند. تیم‌های آکادمی اکثرا برد دارند و شرایط‌‌ شان خوب است. تمام تلاش‌ ما قهرمانی در چهار رده است اما دوست دارم به رده‌های بالاتر جوان‌های مستعد معرفی کنیم و برای فوتبال ملی مفید باشیم.

پیشکسوت باشگاه درباره شرایط فنی تیم استقلال گفت: آبی‌پوشان روندی عالی داشته‌ و امتیازاتی خوب در آغاز راه کسب کرده‌اند. کسب امتیازات در دور رفت راحت‌تر از دور برگشت است و خوشبختانه تا اینجا اوضاع خوب است. امید ما، همه پیشکسوتان و هواداران کسب مقام قهرمانی استقلال و ثبت موفقیت‌های متوالی است.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز