اشپیتیم آرفی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیسی‌ها فرصت جبران دارند/ به شرایط دلخواه‌مان می‌رسیم

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۵۸۷۳۲
پرسپولیسی‌ها فرصت جبران دارند/ به شرایط دلخواه‌مان می‌رسیم
سرمربی تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس گفت: با شکست سپاهان و تساوی استقلال، دو رقیب اصلی پرسپولیس هم امتیاز از دست داده‌اند و این مساله نشانگر این است که پرسپولیس می‌تواند فاصله ایجاد شده تا صدر جدول را به زودی از بین ببرد.

اشپیتیم آرفی، سرمربی تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به آخرین وضعیت تیم‌های پایه اظهار داشت: در مدت حضور محسن خلیلی به عنوان مدیر تیم‌های پایه تلاش‌های زیادی برای حل مشکلات صورت گرفته است. در حالی که ما از نظر سخت افزاری مثل لباس، وسایل تمرین و... مشکلات زیادی داشتیم اما وضعیت بهتر از قبل شده است.

او در مورد شرایط آماده سازی و حضور نونهالان در رقابت‌های این فصل لیگ تاکید کرد: برنامه‌های تیم را خیلی دیر آغاز کردیم و به همین دلیل زمان زیادی را در نقل و انتقالات از دست دادیم. در حالی که مهره‌های زیادی از تیم جدا شدند، به سختی بازیکنان موردنظرمان را جذب کردیم و در شرایط سخت تیم را بستیم. در حال حاضر درصد بالایی از تیم ما را بازیکنانی شهرستانی تشکیل می‌دهند که مجبور هستند برای همراهی تیم از خانه‌هایشان دور باشند. این در حالی است که وضعیت تحصیلی این بازیکنان برای ما مهم بود و برای این که این نفرات از تحصیل عقب نمانند، برنامه‌ریزی کردیم.

آرفی درباره وضعیت فنی تیمش افزود: با وجود این که تیم ما دیر بسته شد و وضعیت خاصی برای جذب نفرات داشتیم، این تیم از نظر فنی و فوتبالی شرایط خوبی دارد و برای بهتر شدن شرایط و نتیجه‌گیری نیازمند زمان هستیم. با این تفاسیر روز به روز و بازی به بازی وضعیت‌مان بهتر می‌شود.

او در خصوص نتایج نونهالان پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: از 6 بازی‌مان 3 تساوی، دو شکست و یک پیروزی کسب کردیم. تساوی‌های ما برابر استقلال، پیکان و سایپا رقم خورد که جزو تیم‌های برتر نونهالان هستند. در دربی برابر استقلال، با وجود 10 نفره شدن بازی برتری را از خود به نمایش گذاشتیم و حتی می توانستیم برنده آن دیدار باشیم. اگرچه نتایج کسب شده مورد دلخواه ما نیست اما می‌توانیم بازی به بازی بهتر شده و در ادامه فصل نتایج بهتری را به دست آوریم.

آرفی با اشاره به وضعیت تیم بزرگسالان و نتایجی که تیم یحیی گل‌محمدی در شروع فصل کسب کرده، خاطرنشان کرد: گرچه پرسپولیس دو بازی اخیرش را با شکست و تساوی به پایان رسانده اما فکر نمی کنم جای نگرانی برای آینده تیم وجود داشته باشد. اصلی‌ترین مساله در مورد پرسپولیس این است که با توجه به تغییراتی که در ترکیبش در مقایسه با فصل قبل داشته، نیازمند زمان است تا هماهنگی و هارمونی لازم را به دست آورد و می‌تواند امتیازات از دست رفته را جبران کند. با شکست سپاهان و تساوی استقلال، دو رقیب اصلی هم امتیاز از دست داده‌اند و این مساله نشانگر این است که پرسپولیس می‌تواند فاصله ایجاد شده تا صدر جدول را به زودی از بین ببرد.

انتهای پیام/ 4

نظر شما