پرویز مظلومی در گفت‌وگو با برنا:

نتایج اسکوچیچ درخشان است/ مشکلات تیم ملی باید درونی حل شود

۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۵۸۷۴۹
نتایج اسکوچیچ درخشان است/ مشکلات تیم ملی باید درونی حل شود
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: نتایج دراگان اسکوچیچ در تیم ملی بسیار خوب و درخشان است.

پرویز مظلومی، عضو هیات مدیره و پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره گردهمایی پیشکسوتان این باشگاه به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بابت برگزاری چنین مراسمی بسیار تشکر می‌کنم. بعضی‌ها خبر نداشتند و جای‌شان خالی بود اما امیدواریم در ادامه بازهم چنین مراسم‌هایی را مشاهده کنیم. اتحاد و یکدلی موجود می‌تواند به استقلال کمک کند. در این گردهمایی نیازی به حضور کادر فنی و بازیکنان نبود و بیشتر هدف صحبت مدیر و پیشکسوتان بود.

او درباره عملکرد فنی استقلال افزود: شرایط تا این لحظه بسیار خوب بوده و امیدواریم ادامه داشته باشد. یکی از مشکلات مسائل مالی است و آقای آجرلو به دنبال حل آن است. تلاش می‌کنیم حق‌مان را از درآمد محیطی و حق پخش بگیریم. راه درآمدی این 2 مورد است و اگر پول نداشته باشیم دچار مشکل می‌شویم. شانس ما در حال حاضر برای قهرمانی بسیار زیاد است و کنار تیم سپاهان مدعی اصلی هستیم.

مظلومی که خود سابقه بازی در تیم ملی را دارد درباره وضعیت تیم ملی گفت: نتایج اسکوچیچ بسیار خوب و درخشان بوده اما چون آن قدر رفتار رسانه‌ای چشمگیری نداشته با او این برخورد می‌شود. بازیکنان باید از دستورات مربی اطاعت کنند و اگر مشکلی وجود دارد باید بین خودشان حل و فصل شود. فکر نمی‌ کنم اسکوچیچ آدمی باشد که علیه بازیکنان حرف بزند و احتمالا سوءتفاهم بوجود آمده است.

سرمربی اسبق تیم استقلال درباره اخراج زودهنگام مربیان لیگ برتری عنوان کرد: متاسفانه داریم از کشورهای حاشیه خلیج فارس الگوبرداری می‌کنیم. مدیران باید صبر و تحمل داشته باشند و ابزار را برای سرمربی فراهم کنند. متاسفم که مدیران هنگام باخت‌ها قایم می‌شوند تا سر سرمربی بریده شود.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز