ایران- لبنان؛

یوزها به دنبال فتح صیدا

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۵۹۱۸۴
یوزها به دنبال فتح صیدا
در ادامه رقابت‌های تیم ملی فوتبال ایران در مسیر حضور در جام جهانی، پس از وقفه‌ای چند هفته‌ای بازی‌های مقدماتی جام جهانی در گروه‌های مختلف پیگیری می شود که در یکی از مهم‌ترین دیدارهای گروه A، ایران روبروی تیم ملی لبنان به میدان می‌رود.

به گزارش برنا؛ در مسیر حضور و رقابت تیم ها در جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی ایران که تا به امروز در کسب نتیجه موفق عمل کرده و با کسب 10 امتیاز از 4 بازی قبلی خود صدرنشین گروهش است، در ادامه راه صعود دو بازی مهم را پیش روی دارد که در گام اول باید به مصاف تیم ملی لبنان برود.

ایران که در آخرین دیدار خود در این رقابت‌ها پس از چند برد متوالی برابر کره جنوبی در تهران به تساوی یک- یک رضایت داد، در حالی برای دیدار روبروی لبنان آماده می‌شود که عملکرد این تیم در بازی اخیرش با انتقاداتی از سوی کارشناسان روبرو شد و خیلی از اهالی فوتبال نمایش ایران برابر جدی ترین حریف و رقیبش در این رقابت ها را خالی از مشکل نمی دیدند، مساله‌ای که شاید با نمایش خوب در بازی پیش رو برابر لبنان تا حدودی تعدیل شود.

انتقاد از نمایش اخیر تیم ملی برابر کره جنوبی، تنها چالش این روزهای تیم دراگان اسکوچیچ محسوب نمی شود و ماجرای دلخوری بین سرمربی کروات و مهدی طارمی به عنوان یکی از اصلی ترین مهره ها و ستاره تیم ملی، اتفاقی است که اخبار مربوط به تیم ملی را تحت الشعاع خود قرار داده و این روزها شاید بیشتر از مسائل فنی و فوتبالی تیم ملی در مورد آن بحث و تبادل نظر می شود تا موضوعات دیگر تیم ملی تحت تاثیر این اتفاق کمرنگ شود.

تیم ملی در شرایطی باید بدون مهدی طارمی در این دیدار به میدان برود که با توجه به حضور مهاجمان نامی دیگر در لیست دعوت شده های اخیر، بعید است در فاز تهاجمی با مشکل خاصی روبرو شود و در حضور چهره هایی چون سردار آزمون، مهدی قایدی، کریم انصاری فرد، کاوه رضایی و علی قلی زاده، دست کادر فنی برای انتخاب باز است.

با توجه به شرایط موجود و نفراتی که در حال حاضر در لیست تیم ملی حضور دارند، پیش بینی می شود ایران در بازی پیش روی خود برابر لبنان با سیستم (2-4-4) در زمین حضور پیدا کند. این در حالی است که به نظر می رسد اسکوچیچ در این بازی از حضور علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، وحید امیری،  علی قلی زاده، احمد نورالهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و مهدی قایدی به عنوان ترکیب 11 نفره ایران برابر لبنانی ها بهره بگیرد.

تیم ملی امیدوار است فارغ از هرگونه مسائل حاشیه ای و غیر فنی، در این دیدار به پیروزی خوب و روحیه بخشی برسد و با کسب برتری برابر حریف خود یک گام مهم را به سوی صعود بی دردسر به جام جهانی بردارد. دیدار تیم های لبنان و ایران از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر امروز از ساعت 15:30 در ورزشگاه صیدا لبنان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، عبدالرحمان الجاسم با کمک طالب المری و سعود المقاله هر سه از قطر این دیدار را داوری می کنند.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز