لیگ برتر والیبال؛

تداوم ناکامی‌های سایپا/ چهارمین برد نمایندگان ورامین و یزد

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۱۸:۱۸:۴۳
کد خبر: ۱۲۵۹۴۴۳
تیم‌ سایپا در مریوان مغلوب راه‌یاب شد تا روند ناکامی‌های این تیم در هفته ششم لیگ برتر نیز ادامه یابد، اما تیم‌های شهرداری ورامین و شهداب یزد به چهارمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافتند.

به گزارش برنا؛ هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه) با هفت دیدار در شهرهای رامسر، گنبد، یزد، ورامین، مریوان، آمل و اصفهان پیگیری می‌شود.

تیم پاس گرگان که با دو برد و هفت امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار داشت، در هفته ششم لیگ برتر مردان در سال اختصاصی شهداب یزد به مصاف میزبان خود رفت و سه بر یک مغلوب این تیم شد تا شهدابی‌ها به چهارمین برد خود دست یابند.

شاگردان محمد عمده‌غیاثی در تیم شهداب یزد در ست دوم 25 بر 20 مغلوب میهمان خود شدند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 21 به پیروزی رسیدند و 12 امتیازی شدند.

احمد سرمست و مهدی توکلی داوران اول و دوم این مسابقه بودند. همچنین مجید محسنی‌شوشتری و عباس امانی ناظران داوری و فنی این مسابقه بودند.

این مسابقه 129 دقیقه طول کشید و دو کارت زرد داشت که سرمربی تیم شهداب (عمده غیاثی) و بازیکن شماره 17 پاس گرگان (دانیال صادقی) دریافت کنندگان این کارت‌ها بودند.

 

چهارمین برد ورامین

تیم والیبال شهرداری ورامین در هفته ششم لیگ برتر مردان در بازی خانگی موفق به شکست سه بر یک مس رفسنجان شد تا 11 امتیازی شود.

نماینده رفسنجان در ست اول 26 بر 24 به پیروزی رسید، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 28 بر 26 و 25 بر 18 مغلوب شهرداری ورامین شد تا چهارمین ناکامی فصل خود را تجربه کند.

امید فولادی‌وندا و محمدرضا عزیزیان داوران اول و دوم این مسابقه بودند که دو ساعت و 11 دقیقه طول کشید.

نادر انصاری و محمد منصوری نیز ناظران فنی و ویژه این مسابقه بودند. تیم مس رفسنجان در این بازی اخطار تاخیر گرفت و سید مرصاد آقاجانی بازیکن شماره 12 این تیم نیز کارت زرد دریافت کرد.

 

تداوم ناکامی‌های سایپا

تیم راه‌یاب ملل مریوان در چهلمین دیدار لیگ برتر مردان سال 1400 میزبان سایپا تهران در سالن زاگرس این شهر بود و سه بر یک به پیروزی رسید.

نماینده مریوان در ست نخست این مسابقه 25 بر 22 مغلوب میهمان خود شد، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 23 به پیروزی رسید تا به سومین برد خود  دست یابد و 9 امتیازی شود.

شاگردان ناصر شهنازی سرمربی سایپا در این مسابقه پنجمین شکست خود را تجربه کردند تا همچنان چهار امتیازی بمانند.

اصغر میرزایی، بهزاد بیات و بهرام سلیمانی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر فنی، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را برعهده داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز