​حمایت وزیر ورزش و جوانان از ارتقاء زیر ساخت های ورزشی کیش؛ منطقه آزاد کیش مرجع رویدادهای ورزشی می شود

۱۴۰۰/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۷:۱۱
کد خبر: ۱۲۶۰۰۳۷
​حمایت وزیر ورزش و جوانان از ارتقاء زیر ساخت های ورزشی کیش؛ منطقه آزاد کیش مرجع رویدادهای ورزشی می شود
وزیر ورزش وجوانان کیش ازحمایت جدی وزارت ورزش از ارتقاء زیرساخت های ورزشی کیش جهت برگزاری اردوهای تیم های مختف در کیش خبرداد.

به گزارش برنا، دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در نشست با روسای هیات های ورزشی، مربیان ، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش جزیره زیبای کیش با اشاره به برنامه ریزی های وزارت ورزش در راستای تحقق بیانیه گام دوم رهبری اظهار کرد: در دولت مردمی و انقلاب با روحیه مطالبه گری تکلیف شده است که بیانیه گام دوم رهبری دنبال شود.

او افزود: با توجه به این بیانیه باید به جوان ها که نسل واسطه کاری، نسلی که با آن ها جهش و دگرگونی در حوزه های مختلف در جمهوری اسلامی روی خواهد داد باید میدان داده شود.

دکترسجادی با بیان اینکه در جزیره کیش نیز باید اهداف بیانیه گام دوم رهبری پیاده سازی شود تاکید کرد: اختیارات وزارت ورزش و جوانان در جزیره کیش به سازمان منطقه آزاد کیش تفویض شده است که یک فرصت مناسب برای مسئولان این منطقه برای تقویت ورزش و ارتقاء زیرساخت ها ایجاد می کند.

او با تاکید بر اینکه آنچه در اختیار بخش حاکمیتی( وزارت ورزش) قرار دارد و سهم این وزارت خانه برای ارتقاء و رشد و توسعه ورزش در جزیره کیش است محقق می شود تصریح کرد: در کیش ظرفیت های خوبی وجود دارد که عقل سلیم می گوید که باید به خوبی از آن ها استفاده کرد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با تبریک پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر لبنان گفت: پیام تبریک ما را به بچه های تیم ملی برسانید چرا که برخی گله داشتند که دیده نمی شوند ولی تشویق های مادی در برنامه دیده شده ضمن اینکه در صورت امکان، برای بازی ایران و سوریه امیدوارم در ورزشگاه حضور خواهم یافت.

سجادی با درخواست از حاضران برای تشویق تیم ملی به صورت ایستاده از تلاش های فرزندان ایران زمین و برد پرافتخار در برابر تیم ملی لبنان تقدیر کرد.

دکتر سجادی با بیان این که۱۴ هزار هیئت ورزشی در استان ها ریشه های درخت قهرمان پروری کشور را تشکیل داده اند، بیان داشت: با رویکرد جدید نسبت توانمند سازی ساختار در حوزه ورزش اقدام کردیم از این رو برگزاری رویداددهای مختلف ورزشی به مناسب بزرگداشت روز کیش در جزیره خبر مسرت بخشی است و دست اندرکاران این رخداد مهم قابل تقدیر هستند. به گفته وی ارائه خدمات شایسته در کیش از قبیل ایستگاه های دوچرخه سواری می تواند رضایتمندی گردشگران را به دنبال داشته باشد و تحقق این مهم نیز سبب رونق گردشگری می شود. وزیر ورزش و جوانان بر جایگاه مهم کیش در حوزه ورزش تاکید کرد و گفت: سازمان منطقه آزاد کیش و دستگاه های اجرایی مسوولیت مهمی در قبال مردم دارند و باید در استای مسوولیت اجتماعی برای ارتقاء و پیشرفت ورزش جزیره تلاش کنیم. وی در ادامه گفت: عزت و امید آفرینی در جامعه از اولویت های نخست وزارتخانه است و با جدیت تمام و تلاشی مضاعف در این مسیر گام های موثری خواهیم برداشت. برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی در جزیره کیش، با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش، برگزاری دوره های آموزشی وارتقاء دانش ورزشی در رشته های مختلف، ارتباط هیئت های ورزشی کیش با فدراسیون های ورزشی در راستای برگزاری اردوهای اکتیو رست در کیش، برگزاری مسابقات برون مرزی با همسایگان ( شهرهای مرزی برای برگزاری مسابقات برون مرزی نیاز به هماهنگی با شورای برون مرزی ندارند) مانند مسابقات جاده ای مختلف (road race) و راه اندازی شورای ورزش و شورای جوانان از پیشنهادات وزیر ورزش و جوانان در راستای ارتقاء ورزش جزیره کیش بود که در این نشست مطرح شد.

در این نشست روسای هیئت های ورزشی کیش و جمعی از پیشکسوتان ورزش جزیره کیش همچنین علیرضا شاملی قهرمان بین المللی اسکواش جزیره کیش مطالبی در خصوص مشکلات حوزه ورزش مطرح کردند.

حمید سجادی همچنین روز گذشته در نشست با سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش در خصوص سرمایه گذاری در حوزه ورزش و ارتقاء و توسعه ورزش جزیره کیش و بهره گیری از ظرفیت های جزیره برای برگزاری مسابقات و اردوهای ورزشی در جزیره گفت وگو کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز