مسعود حیدرزاده:

اعضای تیم ملی به دلیل مسائل امنیتی به لبنان اعزام نشدند

۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۵:۰۶:۱۶
کد خبر: ۱۲۶۰۴۶۱
مسعود حیدرزاده با اشاره به این که فدراسیون بدنسازی تا آخرین لحظه تلاش کرد تا تیم ملی پرورش اندام به مسابقات آسیایی لبنان اعزام شود، از وجود مشکلات امنیتی در این کشور به عنوان علت اصلی اعزام به لبنان خبر داد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مسعود حیدرزاده، مسئول کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص حواشی اخیر عدم اعزام تیم ملی پرورش اندام به مسابقات آسیایی لبنان گفت: تیم ملی پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران یک اسپانسر برای شرکت در این مسابقات انتخاب کرده بود که تمامی هزینه های تیم ملی را متقبل شده بود و به خوبی از تیم حمایت کرد. این حمایت ها در حوزه، تغذیه، هتل، تمرینات و سایر امور مرتبط به خوبی انجام شده و تیم کاملا آماده حضور در مسابقات بود.

او افزود: تعهدنامه ها، بلیت و سایر اقدامات در جهت اعزام به لبنان انجام شده و حتی ویزای اعضای تیم ملی نیز گرفته شده بود. وزارت ورزش بنا به دلایلی که داشت تصمیم گرفت تا این تیم به مسابقات پرورش اندام لبنان اعزام نشود که قطعا در این خصوص دلایل محکمی داشته است.

این مقام مسئول در فدراسیون خاطرنشان کرد: ورزشکاران باید بدانند که رئیس فدراسیون بدنسازی نمی تواند در سایر مسائل ورود کند و زمانی که تصمیمی از رده های بالای مدیریت ورزش گرفته می شود، باید از آن تصمیمات تمکین کرد زیرا جنبه های مختلف سفر از جمله وضعیت امنیتی کشور میزبان را نیز در نظر می گیرند.

حیدرزاده ادامه داد: ایجاد حواشی در این زمینه مشخصا نمی تواند گره ای از مشکلات ورزش بدنسازی باز کند و این حواشی متاسفانه یکی از آفت های ورزش کشور است و ضرورت دارد تا در این مواقع آرامش تیم حفظ شود تا دیگران از این فضا سواستفاده نکنند.

او افزود: ما در سال های گذشته شاهد بودیم که تیم های زیرمجموعه ورزش بدنسازی به ندرت در مسابقات بین المللی شرکت می کردند اما در مدیریت جدید فدراسیون بدنسازی بارها اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی انجام شده است و این بار به واسطه معضلات مربوط به حوزه های دیگر این اعزام صورت نگرفت. 

حیدرزاده در پایان گفت: مسئولین فدراسیون بدنسازی تا آخرین لحظه تمام تلاش خود را جهت اعزام تیم به مسابقات لبنان کردند اما این امر ممکن نشد. مجموعه مدیریت فعلی فدراسیون بدنسازی نیز با تمام قدرت در کنار ورزشکاران است و حمایت های لازم را انجام می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز