وزیر ورزش و جوانان:

ورزش لرستان برگ زرینی در تاریخ ورزش این مرزوبوم خواهد بود/شورای اقتصاد در ورزش تشکیل می شود

۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۶:۵۶:۴۶
کد خبر: ۱۲۶۰۵۳۴
ورزش لرستان برگ زرینی در تاریخ ورزش این مرزوبوم خواهد بود/شورای اقتصاد در ورزش تشکیل می شود
وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش لرستان برگ زرینی در تاریخ ورزش این مرزوبوم خواهد بود.

به گزارش  برنا؛  دکتر سید حمید سجادی امروز ۲۲ آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سد حوضیان یک فضای زیبا برخواسته از طبیعت فضای مناسب برای ورزش‌های آبی و قایقرانی هست.

وی با بیان اینکه در سد حوضیان الیگودرز چند روز پیش تیم ملی قایقرانی اینجا اردو داشته‌اند، افزود: استفاده از منابع دولتی روند کار را یک مقدار محدود می‌کند و در تکمیل پروژه‌ها نیازمند زمان و وقت خواهیم شد بنابراین در بخش پروژه‌ها راه مناسب این است که از طریق مشارکت‌های مردمی کمک بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: این راهی است که الآن در دنیا طی می‌شود و بخش مهمی از رسالت ورزش منهای زیرساخت‌ها که همه‌جا زیرساخت‌ها وظیفه دولت و حاکمیت هست مردم به کمک ورزش می‌آیند و به‌صورت خودجوش کمک می‌کنند.

دکتر سجادی اضافه کرد: خیلی از کشورهای موفق در المپیک را سراغ دارم کمیته‌های المپیک آن‌ها بودجه دولتی ندارند خیلی از بخش‌های ورزشی آن‌ها که ما از منابع دولت برای آن استفاده می‌کنیم خود مردم کمک می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ما خیرین را در مدرسه‌سازی، مسجد سازی، بهداشت درمان و بیمارستان داریم و به همین دلیل هم کارگروه تشکیل داده‌ام هم مشاورینی در امور اقتصادی دعوت به همکاری کردم به‌زودی شورای اقتصادی ما شکل خواهد گرفت.

دکتر سجادی اظهار کرد: مباحث اندیشه‌ورزی در مباحث اقتصاد ورزش را شروع خواهیم کرد در دو حوزه، اندیشه ورزی در حوزه جوانان و اندیشه ورزی در حوزه ورزش و مباحث اقتصادی و مشارکت‌های مردمی که در دستور کار هست و در چند روز آینده جلسه آن را تشکیل خواهیم داد.

وی تصریح کرد: کی از ویژگی‌های سفر به استان‌ها این است که از نزدیک ظرفیت‌های هر استان، چالش‌ها، نواقص و کمبودهای آن‌ها را شناسایی و در راستای رفع آن‌ها تصمیماتی گرفته می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: اهمیت دادن به مقوله ورزش بانوان یکی از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است که مورد تأکید رئیس‌جمهور قرارگرفته است.

سجادی تأکید کرد: با گذشت بیش از چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ما باید تلاش کنیم که ورزش بانوان را مستقل و خودکفا کنیم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم که سایت قایقرانی را در سد حوضیان الیگودرز راه‌اندازی کنیم تا تیم ملی قایقرانی کشور بتواند از این ظرفیت مناسب با تدابیر فنی استفاده کند.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: ورزش لرستان برگ زرینی در تاریخ ورزش این مرزوبوم خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز