فرزاد آشوبی:

اسکوچیچ برخلاف مربیان قبلی روند حرفه‌ای دارد

۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۲:۵۲:۰۴
کد خبر: ۱۲۶۰۹۱۴
اسکوچیچ برخلاف مربیان قبلی روند حرفه‌ای دارد
فرزاد آشوبی گفت: اسکوچیچ برخلاف دیگران که لیگ کشور را دچار سکته قلبی و مغزی همزمان می‌کردند روند حرفه‌ای را در پیش گرفته است.

به گزارش برنا، فرزاد آشوبی، مربی فوتبال و بازیکن اسبق تیم پرسپولیس عملکرد تیم ملی ایران در مصاف با لبنان را مورد بررسی قرار داد.

فرزاد آشوبی در ابتدا با بیان این که تیم ملی لبنان صاحب برنامه و ایده است، اظهار کرد: این تیم، بازی 20 سال پیش خود را ندارد که ما اطمینان داشته باشیم از سد آن عبور خواهیم کرد و از گروهی بالا آمده است که تیم‌های قدرتمندی در آن حضور داشته‌اند.

او بازی تیم ملی ایران مقابل لبنان را تشریح کرد و گفت: ماجرای میان آقای اسکوچیچ و طارمی موجب ایجاد فضای ملتهبی در فضای فوتبال شد و از سوی دیگر کیفیت نامطلوب زمین بازی که گردش توپ را مشکل کرده بود از مهمترین عواملی بود که موجب کاهش کیفیت بازی ایران با لبنان شد.

از نظر این مربی گرچه نقاط مثبت فوتبال ایران بیش از نقاط منفی آن است اما نباید این موضوع را نادیده بگیریم که تیم ملی ایران نیازمند پیشرفت‌هایی در مدل بازی است.
 
آشوبی درباره دفاع تیم ملی ایران گفت: به نظر می‌رسد چه از نظر فردی و چه تیمی در این بخش مشکلاتی داریم و این ضعف‌ها به ویژه بازی در مقابل تیم‌هایی که دارای برنامه هستند، خود را نمایان تر می‌کند.
 
او با اشاره به روند کاری اسکوچیچ در تیم ملی ایران، آن را حرفه‌ای دانست و اظهار کرد: این مربی بر خلاف دیگران که با تعطیلی دو سه هفته‌ای، لیگ کشور را دچار سکته قلبی و مغزی همزمان می‌کردند، 72 ساعت پیش از بازی، با بازیکنان تمرینات را آغاز می‌کند و با وجود اینکه تعداد زیادی از اعضای تیم ملی در خارج کشور مشغول بازی هستند و هماهنگی میان آنها دشوار است، روند حرفه‌ای را در پیش گرفته است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز