در گفت‌وگو با برنا مطرح شد:

گلایه سرمربی سرشناس لیگ برتر از کادر فنی تیم ملی/ تعامل باشگاه‌ها و تیم ملی کم است

۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۰۸:۱۸:۲۸
کد خبر: ۱۲۶۱۰۴۴
گلایه سرمربی سرشناس لیگ برتر از کادر فنی تیم ملی/ تعامل باشگاه‌ها و تیم ملی کم است
سرمربی سرشناس لیگ برتر از عدم همکاری تیم ملی با باشگاه ها گلایه کرد.

مریم هاشمی، سرمربی تیم والیبال زنان سایپا، درباره عملکرد نارنجی‌پوشان در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: تیم خوبی را برای لیگ امسال بستیم. بر اساس آنچه که فدراسیون و کمیته مسابقات اعلام کرد هر تیمی مجاز بود 6 ملی پوش را جذب کند که در حال حاضر ما فعلا 5 نفر از ملی پوشان را در کنار خود داریم. تیم بسیار پرانگیزه است چون در دو دوره گذشته هم مقام نخست مسابقات را کسب کردیم و این دوره هم با همین هدف مسابقات را پیگیری خواهیم کرد. البته امسال تیم های بیشتری در مسابقات حضور دارند و کارمان سخت تر است.

او ادامه داد: لیگ 1400 با حضور 10 تیم در حال پیگیری است و مهمتر از همه این فصل مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و پلی آف را هم داریم که واقعا لیگ را حرفه ای کرده است. به نظرم لیگ بانوان توانایی این را دارد که با 16 تیم کار خود را ادامه دهد اما متاسفانه اسپانسرها به سمت ورزش زنان نمی آیند. برای این اتفاق چاره شده اما هنوز حضور این تعداد اسپانسر کافی نیست. مسابقات به صورت لایو پخش می شود که اقدام خوبی است اما باید بیشتر توجه شود. البته از این بین خودروسازان واقعا حمایت خوبی دارند و می‌بینیم که در لیگ تیمداری می کنند. باشگاه سایپا هم که واقعا همیشه حامی بوده و امسال هم بسیار برای حضور مناسب تیم در جام باشگاه ها تلاش و حمایت کرد تا در نهایت هم بازیکنان موفق شدند نتیجه تاریخی را رقم بزنند.

سرمربی سایپا در خصوص آخرین شرایط تیم ملی نیز توضیح داد: تیم ملی هم کار خود را انجام می دهد، البته در دو سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط برای همه دشوار بود و اکثر مسابقات لغو می شد و اردوها هم به طبع برگزار نمی شد اما حالا اوضاع بهتر است. البته تیم ملی تعامل خوبی با باشگاه ها ندارد که به نظرم اگر این رویه کمی تغییر کند اوضاع بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز