لیگ برتر والیبال؛

شهرداری فاتح شهرآورد ارومیه/ شکست نارنجی‌پوشان در گرگان

۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۷:۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۲۶۱۰۷۸
شهرداری فاتح شهرآورد ارومیه/ شکست نارنجی‌پوشان در گرگان
​هفته هفتم لیگ برتر والیبال سال 1400 با پیروزی شهرداری در شهرآورد ارومیه آغاز شد و تیم پیکان تهران نیز در بازی خانگی چهارمین برد خود را به دست آورد.

به گزارش برنا؛ هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه) با هفت دیدار در شهرهای گنبد، رامسر، تهران، گرگان، رفسنجان، مریوان و ارومیه پیگیری می‌شود.

دیدارهای این هفته همگی از ساعت 16 آغاز شد و تیم آذرباتری که با یک برد و چهار امتیاز در انتهای جدول قرار داشت، میزبان شهرداری ارومیه در سالن غدیر این شهر بود و سه بر صفر مغلوب شد.

شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهرداری ارومیه در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 19، 27 بر 25 و 25 بر 19 حریف خود را شکست دادند تا به ششمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند و 17 امتیازی شوند.

محمدعلی امیدی و علی‌اصغر حاجی‌کاظمی ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند. همچنین محمدرضا درفش‌کاویان و بهروز حیدری به عنوان داور اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. این مسابقه در مدت زمان 88 دقیقه برگزار شد.

 چهارمین برد پیکانی‌ها

حساس‌ترین دیدار این هفته از نظر رتبه در جدول، مسابقه بین دو تیم شهرداری ورامین و پیکان تهران بود که دو تیم در رتبه‌های پنجم و ششم جدول قرار داشتند.

شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان در این مسابقه در سه ست متوالی حریف خود را شکست دادند تا به چهارمین برد خود  در این رقابت‌ها دست یابند.

شهرداری ورامین با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 21 و 25 بر 19 نتیجه را به پیکان واگذار کرد و سومین شکست فصل خود را تجربه کرد تا رتبه پنجمی خود را در جدول از دست بدهد.

ابراهیم محبوب‌عشق‌دوست، امیدوار حاتمی و محمد شاهمیری، ناظران فنی، ویژه و داوری این مسابقه بودند و قضاوت این دیدار را نیز مرتضی اکرمی و اصغر میرزایی به عنوان داوران اول و دوم برعهده داشتند.

این مسابقه یک ساعت و 31 دقیقه طول کشید و تیم شهرداری ورامین کارت زرد تاخیر دریافت کرد.

ششمین شکست سایپا

در دیگر مسابقه هفته هفتم لیگ برتر تیم پاس گرگان میزبان نارنجی‌پوشان سایپا بود که این مسابقه سه بر یک به سود پاس به پایان رسید.

نماینده گرگان در ست دوم 25 بر 14 مغلوب سایپا شد، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 21 و 25 بر 23 به پیروزی رسید تا سومین برد خود را به دست آورد.

تیم سایپا با پذیرش این شکست، ششمین ناکامی خود را تجربه کرد تا همچنان یک برد و چهار امتیاز در پرونده داشته باشد.

مسعود یزدان‌پناه به عنوان ناظر فنی، علیرضا قریب به عنوان داور اول و حامد گرجی به عنوان داور دوم، نظارت و قضاوت مسابقه پاس گرگان و سایپا تهران را برعهده داشتند.

این دیدار در مدت زمان یک ساعت و 52 دقیقه برگزار شد و بازیکن شماره 11 سایپا (امیر کرمی) در ست چهارم دو کارت زرد و قرمز دریافت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز