لیگ برتر والیبال؛

سپاهانی‌ها همچنان شکست ناپذیر/ هورسان شگفتی ساز هفته هفتم

۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۸:۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۲۶۱۰۹۶
سپاهانی‌ها همچنان شکست ناپذیر/ هورسان شگفتی ساز هفته هفتم
تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر موفق به شکست نماینده مریوان شد تا همچنان تیم بدون شکست این رقابت‌ها در صدر جدول باقی بماند.

به گزارش برنا؛ هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه) با هفت دیدار در شهرهای گنبد، رامسر، تهران، گرگان، رفسنجان، مریوان و ارومیه پیگیری می‌شود.

تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان صدرنشین بدون شکست لیگ برتر این هفته در مریوان به مصاف راه‌یاب ملل رفت و با شکست سه بر یک این تیم همچنان در صدر جدول باقی ماند.

شاگردان رحمان محمدی‌راد سرمربی سپاهان در ست دوم 25 بر 22 مغلوب میزبان شدند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 17 و 25 بر 19 به پیروزی رسیدند و هفتمین برد خود را به دست آوردند.

تیم مریوان که در هفته ششم با شکست سایپا شگفتی‌ساز شده بود، در این هفته چهارمین شکست خود را تجربه کرد.

مسعود قاری ناظر فنی این دیدار بود و مهرداد شوشتری و علی‌اکبر پاکدلان داوران اول و دوم این مسابقه بودند که 112 دقیقه طول کشید.

هورسان شگفتی‌ساز هفته هفتم

تیم هورسان در پنجمین مسابقه این هفته میزبان شهداب یزد در سالن شهید صدر رامسر بود و با شکست سه بر یک این تیم عنوان شگفتی‌ساز هفته را به خود اختصاص داد.

شهداب یزد در ست سوم این مسابقه 25 بر 14 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 19 و 25 بر 16 مغلوب حریف شد تا سومین شکست خود را تجربه کند.

از سوی دیگر هورسان در این مسابقه که 129 دقیقه طول کشید به دومین برد خود دست یافت و هشت امتیازی شد.

یونس حسن‌زاده، بهروز جعفری، داود نافعی و محمد آقایی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

این مسابقه پنج کارت زرد و قرمز داشت که محمد عمده‌غیاثی سرمربی شهداب و احسان دانش دوست بازیکن شماره هفت هورسان کارت زرد دریافت کردند.

رضا رضایی بازیکن شماره 20 شهداب، مسعود آرمات سرمربی تیم هورسان و فدریکو پریرا از تیم شهداب دریافت کنندگان کارت قرمز این مسابقه بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز