لیگ برتر والیبال؛

شکست لبنیات هراز برابر مس/ چهارمین ناکامی مدافع عنوان قهرمانی

۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۸:۲۸:۰۶
کد خبر: ۱۲۶۱۱۰۰
شکست لبنیات هراز برابر مس/ چهارمین ناکامی مدافع عنوان قهرمانی
​تیم‌های لبنیات هراز آمل و فولاد سیرجان ایرانیان در هفته هفتم لیگ برتر مردان مغلوب مس رفسنجان و شهرداری گنبد شدند.

به گزارش برنا؛ هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه) با هفت دیدار در شهرهای گنبد، رامسر، تهران، گرگان، رفسنجان، مریوان و ارومیه پیگیری ‌شد.

تیم لبنیات هراز آمل نیز که با پنج برد و 13 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار داشت، در هفته هفتم لیگ برتر میهمان مس رفنسجان بود و سه بر یک مغلوب این تیم شد.

شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل در ست نخست این مسابقه 25 بر 21 به پیروزی رسیدند اما در سه ست دیگر مسابقه با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 22 و 25 بر 20 مغلوب میزبان خود شدند تا دومین شکست خود را تجربه کنند.

تیم مس رفسنجان در این دیدار که 130 دقیقه طول کشید، به سومین برد خود دست یافت و با یک پله صعود در رتبه دهم قرار گرفت.

خلیل یگانه‌مجد، کیوان عابدزاده و بهزاد جهانگیری به ترتیب به عنوان ناظر فنی، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت بر این دیدار را انجام دادند.

 

** مدافع عنوان قهرمانی مغلوب شهرداری گنبد شد

تیم شهرداری گنبد با هدایت عظیم جزیده این هفته موفق به شکست سه بر یک فولاد سیرجان مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد.

سیرجانی‌ها در ست دوم 25 بر 21 به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 27 بر 25 و 25 بر 23 نتیجه را واگذار کردند تا چهارمین شکست خود را تجربه کنند.

خضراله ترابی، رضا خان‌محمدی و محسن ترابی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر ویژه و ناظر داوری، تیم نظارتی این دیدار بودند که 137 دقیقه طول کشید.

مجتبی بیداریان و حامد آقابراری نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

حمید قاسمی کمک مربی تیم سیرجان و بازیکن شماره 10 گنبد (میکائیل تاجر) در این مسابقه کارت زرد دریافت کردند. در ست سوم نیز رسول شهسواری بازیکن سیرجان از بازی اخراج شد.

هفته هشتم لیگ برتر مردان روز چهارشنبه 26 آبان ماه با هفت دیدار پیگیری خواهد شد.

نظر شما