ایران- سوریه؛

سوریه پل سفر یوزها به قطر

۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۶۱۴۵۱
سوریه پل سفر یوزها به قطر
تیم ملی فوتبال ایران در دیدار دیگری در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 باید به میدان برود تا یک گام رو به جلوی دیگر را برای نهایی کردن بلیت سفر به قطر بردارد.

به گزارش برنا؛ اگرچه شاگردان دراگان اسکوچیچ تا دقیقه 90 دیدار برابر لبنان در آستانه ثبت اولین شکست در این دوره از رقابتهای انتخابی جام جهانی پیش رفتند اما در دقایق و ثانیه‌های تلف شده و اضافه این دیدار ورق به سود ایران برگشت تا در کامبکی تماشایی از سوی یوزهای ایرانی، سه امتیاز کامل این بازی به اندوخته های قبلی سفیدپوشان ایران اضافه شده و در صدر آب از آب تکان نخورد.

تیم ملی در حالی برابر حریف قبلی خود به میدان رفت که در غیاب مهدی طارمی و حواشی مربوط به اتفاقی که بین او و سرمربی تیم ملی رخ داده بود توانست در ثانیه‌های پایانی به پیروزی رسیده و دست پر میدان را ترک کند. این تیم حالا در دیداری بعدی خود مسیر حضور در جام جهانی برابر سوریه  قرار می‌گیرد و در تلاش است برد و موفقیت دیگری را در این راه به نام خود به ثبت برساند.

دراگان اسکوچیچ در بازی برابر سوریه در شرایطی تیمش را روانه میدان خواهد کرد که علاوه بر مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد تا بدین ترتیب ملی پوشان در این دیدار در غیاب کاپیتان گلزن خود که در بازی رفت تک گل سه امتیازی ایران روبروی سوریه را به ثمر رساند برای تقابل با سوریها آماده و مهیا شوند.

این در حالی است که از اردوی حریف تیم ملی خبر می‌رسد محمد عثمان، هافبک تیم ملی این کشور، در اعتراض به نیمکت نشینی در بازی با عراق، اردوی سوریه را ترک کرده و برابر ایران حضور  ندارد. عمر خربین و ایاز عثمان دیگر ملی‌پوشان  سوریه به دلیل مصدومیت از اردوی تیم ملی این کشور در آستانه بازی با ایران خارج شدند و  سراء حمویه به دلیل دریافت  کارت زرد در بازی با عراق، مقابل ایران محروم  است.

دردسرهای سرمربی تیم ملی سوریه در آستانه دیدار برابر شاگردان اسکوچیچ به همین محرومان ختم نمی‌شود و محمد حلاق  و  سعد احمد  هم دیگر مصدومان تیم محسوب می‌شوند که شانسی برای حضور در ترکیب سوریه برای دیدار برابر ایران ندارند.

ایران که چه از نظر فنی و چه از نظر کیفیت فوتبالی یک سر و گردن از حریف خود بالاتر است با درس عبرت گرفتن از اتفاق عجیبی که در بازی برابر لبنان با آن روبرو شد با حواس جمع و انگیزه‌ای بالا برای پیروزی و موفقیت در این بازی پا به میدان می‌گذارد تا برد دیگری را در مسیر صعود به جام جهانی کسب کرده و همچنان مقتدرانه در بالای جدول این گروه به صدر تکیه بزند.

مانینگ داور باتجربه و 42 ساله چینی به عنوان قاضی این بازی حساس انتخاب شده است. دو هموطن او به نام‌های شی ژانگ و کائو یای او را در امر این قضاوت یاری می‌کنند. همچنین شن ینهائو از چین به عنوان داور چهارم این مسابقه انتخاب شده است.

دیدار تیم های ایران و سوریه امروز 25 آبان در استادیوم القویسمه (ملک عبدالله ثانی اردن) از ساعت 19:30 دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز