ناصر محمدخانی در گفت‌وگو با برنا:

سوریه را نباید دست‌کم گرفت/ مشکل طارمی و اسکوچیچ با جلسه رودررو حل می‌شود/ بی‌دلیل شهر را شلوغ کرده‌اند، از کدام بحران حرف می‌زنند؟!

۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۶۱۶۰۲
پیشکسوت فوتبال کشور گفت: بازی برابر لبنان و اتفاقات آن دیدار هشدار خوبی برای ما محسوب می‌شد و هوشیارمان کرد تا هیچ تیم و حریفی را دست‌کم نگیریم.

ناصر محمدخانی، پیشکسوت فوتبال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیم ملی ایران در رقابتهای انتخابی جام جهانی اظهار داشت: تیم ملی نشان داده از شرایط خوبی برخوردار و توان فنی بالای تیم کاملا مشهود است و می‌تواند در ادامه مسیر حضور در جام جهانی هم پیروزی‌های بعدی را کسب کرده و به عنوان تیم اول گروه به جام جهانی صعود کند.

او در خصوص بازی اخیر تیم ملی برابر لبنان تاکید کرد: در بازی مقابل تیم ملی لبنان روی یک غافلگیری گل خوردیم وگرنه ما باید حداقل 5-4 گل را به این حریف می‌زدیم. توان فنی و فوتبالی ما با لبنان قابل مقایسه نیست اما یک اشتباه محاسباتی باعث شد گل بخوریم و این مساله کارمان را سخت کرد اما همان وقت‌های تلف شده برای ما کافی بود که برتری‌ را به حریف دیکته و برد دلچسبی را در این بازی کسب کنیم.

پیشکسوت فوتبال با اشاره به بازی امشب تیم ملی برابر سوریه تصریح کرد: سوریه تیم خوبی است ولی ما از هر جهت از این تیم بهتر و سرتر هستیم. این تیم از نظر فنی خوب است اما نه در آن سطح که بخواهد تهدید جدی برای ما محسوب شود. البته باید به این نکته تاکید کنم ساده‌انگاری حریف، اشتباه بزرگی خواهد بود. به نظرم بازی برابر لبنان و اتفاقات آن دیدار هشدار خوبی برای ما محسوب می‌شد و هوشیارمان کرد تا هیچ تیم و حریفی را دست‌کم نگیریم. اتفاقاتی که در آن بازی رخ داد درس عبرتی بود که با وجود برتری فنی و فوتبالی تحت هیچ شرایطی حریفی را دست و پا بسته ندانیم. با این تفاسیر فکر نمی‌کنم این اتفاقات در بازی برابر سوریه تکرار شود و می‌توانیم این تیم را با نتیجه خوبی شکست داده و مسیرمان برای صعود به جام جهانی را هموارتر از قبل کنیم.

او با تاکید بر قدرت مهاجمان تیم ملی افزود: در فاز تهاجمی نفرات خوبی داریم و این مساله می‌تواند برگ برنده‌ای برای ما در بازی‌های پیش‌رو باشد. البته امیدوارم سوءتفاهم به وجود آمده بین اسکوچیچ و طارمی هم به زودی برطرف شود تا با حضور دوباره مهدی در خط حمله بتوانیم از وجود او در کنار مهاجمانی چون سردار آزمون، علی قلی‌زاده، کریم انصاری‌فرد و.... استفاده کنیم. این موضوع می‌تواند با یک جلسه رودررو و با آرامش حل و فصل شود.

محمدخانی در ادامه این گفت‌‌وگو شرایط باشگاه پرسپولیس را مورد ارزیابی قرار داد و در خصوص تیم گل‌محمدی به خبرنگار برنا گفت: درک نمی‌کنم چرا یکسری از افراد با یک باخت و یک تساوی پرسپولیس این قدر شلوغ می‌کنند و صحبت از بحران و ناکامی کرده و این‌گونه حرف‌ها را مطرح می‌کنند. بازی‌ها تازه شروع شده و تا پایان فصل همه تیم‌ها بالا و پائین زیادی را تجربه می‌کنند. دلیل نمی‌شود که با یک نتیجه شهر را به هم بریزند! پرسپولیس با تغییرات زیادی پا به بازی‌ها گذاشته و طبیعی است که برای رسیدن به هماهنگی ایده‌آل نیازمند زمان باشد. قول می‌دهم مساله هماهنگی پرسپولیس و نیروهای جدیدش هم به زودی زود ایجاد شده و این تیم امسال هم قهرمان لیگ برتر شود.

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس در مورد شرایط مهاجمان و نیاز این تیم به جذب نیروی جدید در این منطقه خاطرنشان کرد: پرسپولیس در حال حاضر در فاز تهاجمی نیروهای خوبی را در اختیار دارد که از توان فنی بالایی برخوردار هستند اما حضور یک مهاجم جدید در کنار نفراتی مثل عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی و حامد پاکدل می‌تواند شرایط رقابتی و انگیزشی را بین مهاجمان تیم بالا ببرد. ضمن این که شنیده‌ام قرار است در ادامه بازی‌ها، یحیی از وحید امیری در فاز هجومی و رو به جلو استفاده کند که می‌تواند در فاز تهاجمی اتفاق خوبی برای امیری و پرسپولیس باشد. وحید بازیکن خلاقی است که توانایی بازی در پست‌های مختلف را دارد اما بدون شک او در خط میانی مثمرثمر است و با خلاقیت و توانی که در نفوذ و حمله دارد می‌تواند شرایط خط حمله و مهاجمان پرسپولیس را بهبود ببخشد. 

انتهای پیام/ 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز