لیگ برتر والیبال؛

رویارویی جذاب عطایی و اکبری/ امیدواری سایپا برای دومین برد

۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۰۹:۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۲۶۱۷۵۱
هفته هشتم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه با هفت دیدار پیگیری خواهد شد و مسابقه دو تیم لبنیات هراز آمل و پیکان تهران با تفکرات دو مربی باسابقه والیبال ایران از جذابیت خاصی برخوردار است.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا با هفت دیدار در شهرهای یزد، ورامین، تهران، آمل، اصفهان و ارومیه (دو دیدار) پیگیری می‌شود. نخستین دیدار این هفته از لیگ برتر مردان از ساعت 15 در سالن غدیر ارومیه آغاز خواهد شد و تیم شهرداری این شهر میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

شهرداری ارومیه با 6 برد و 17 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و مس رفسنجان با سه برد و 9 امتیاز در جایگاه دهم است. چهار دیدار دیگر هفته هشتم لیگ برتر ساعت 16 آغاز می‌شود و در جذاب‌ترین مسابقه تیم لبنیات هراز آمل میزبان پیکان تهران است. این مسابقه از این نظر اهمیت دارد که نشان دهنده تفکرات دو مربی با سابقه والیبال ایران (بهروز عطایی و پیمان اکبری) است.

نماینده آمل با پنج برد و 13 امتیاز در رتبه سوم جدول است و پیکان با 4 برد و 12 امتیاز، یک پله پائین‌تر از لبنیات در جدول قرار دارد و این موضوع حساسیت این دیدار را نیز افزایش می‌دهد. در دو مسابقه دیگر این هفته تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ورامین که با 4 برد در جایگاه‌های پنجم و ششم جدول قرار دارند، به ترتیب میزبان فولاد سیرجان (یازدهم جدول) و شهرداری گنبد (هشتم جدول) خواهند بود.

شهرداری گنبد در صورت پیروزی در این مسابقه نخستین برد خارج از خانه خود را به دست می‌آورد. این تیم در هفته هفتم موفق به شکست فولاد سیرجان مدافع عنوان قهرمانی شد و با انگیزه مضاعفی به مصاف همنام ورامینی خود خواهد رفت. مسابقه دوتیم شهداب یزد و فولاد سیرجان، پنجاهمین دیدار دور مقدماتی لیگ سال 1400 است و نماینده سیرجان بعد از چهار هفته ناکامی، بدنبال کسب چهارمین برد خود در این رقابت‌ها است.

تیم والیبال سایپا که با یک برد، 6 شکست و چهار امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد، بعد از سه هفته میهمانی، در خانه والیبال تهران میزبان هورسان رامسر است و ناصر شهنازی سرمربی این تیم به دنبال کسب دومین برد خود در این رقابت‌ها است.  از سوی دیگر نماینده رامسر که مسعود آرمات از هفته ششم هدایت آن را برعهده گرفته است، با هشت امتیاز و دو برد متوالی در بازی‌های خانگی هفته ششم و هفتم در رتبه دوازدهم جدول است و شاگردان آرمات در این هفته بدنبال کسب نخستین برد خارج از خانه خود هستند.

سایپا اگر در این مسابقه فاتح شود هیچ تغییری در جایگاهش ایجاد نخواهد شد، اما هورسان برنده شود، حتما صعود چند پله‌ای خواهد داشت.  تیم فولاد مبارکه سپاهان صدرنشین بدون شکست این رقابت‌ها این هفته در سالن 25 آبان مجموعه نقش جهان اصفهان برای کسب هشتمین برد خود به میدان می‌رود و پاس گرگان حریف این تیم است که با سه برد و 10 امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارد. این مسابقه از ساعت 17 آغاز می‌شود.

در آخرین دیدار هفته هشتم لیگ برتر تیم آذرباتری ارومیه از ساعت 18 میزبان راه‌یاب ملل مریوان است. آذرباتری برای فرار از انتهای جدول محکوم به شکست نماینده مریوان است، البته شاگردان جوان فرهاد نفرزاده در تیم آذرباتری برای یک پله صعود در جدول باید امیدوار به شکست سایپا برابر هورسان باشند و خود نیز مقابل راه‌یاب به پیروزی برسند.

**برنامه کامل هفته هشتم لیگ برتر مردان سال 1400 به قرار زیر است:

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 15
شهرداری ارومیه – مس رفسنجان

یزد، سالن اختصاصی شهداب، ساعت 16
شهداب یزد – فولاد سیرجان ایرانیان

ورامین، سالن شهید گل‌عباسی، ساعت 16
شهرداری ورامین – شهرداری گنبد

تهران، خانه والیبال، ساعت 16
سایپا تهران – هورسان رامسر

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 16
لبنیات هراز آمل – پیکان تهران

اصفهان، سالن 25 آبان، ساعت 17
فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – پاس گرگان

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 18
آذرباتری ارومیه – راه‌یاب ملل مریوان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز