در نشست امروز مطرح شد؛

احمدی: شأن و منزلت ایثارگران در وزارت ورزش و جوانان باید ارتقا یابد

۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۳:۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۲۶۲۵۰۸
احمدی: شأن و منزلت ایثارگران در وزارت ورزش و جوانان باید ارتقا یابد
سرپرست حوزه وزارتی و مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: از جایگاهی که در حوزه وزارتی دارم استفاده خواهم کرد که به حوزه ایثارگران خدمت بیشتری نمایم و یقینا شأن و منزلت ایثارگران در وزارت ورزش و جوانان باید ارتقا یابد.

به گزارش برنا، صبح امروز نشست دکتر اسماعیل احمدی مشاور وزیر و سرپرست دفتر حوزه وزارتی که مسئول امور ایثارگران وزارتخانه نیز است با جانبازان حوزه وزارت ورزش در این وزارتخانه برگزار شد.

در این نشست که درخصوص بررسی مشکلات و هم‌اندیشی برای رفع موانع جانبازان و ایثارگران برگزار شده بود مشاور وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان و دفتر امور ایثارگران اظهار داشت: قصد ما این است که ریل‌گذاری مناسب در حوزه ایثارگران وزارتخانه انجام شود و با برگزاری برنامه‌های مختلف برای جامعه ایثارگران وظیفه‌ای که داریم را به بهترین نحو انجام دهیم.

او افزود: یکی از برنامه‌ها درخصوص سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است که می‌خواهیم برنامه‌های متنوعی در تهران، کرمان و سایر استان‌ها داشته باشیم. یکی از وظایف ما این است که فرهنگ ایثارگری را زنده نگه داریم و اینکه جایگاه ایثارگران به بهترین شکل حفظ شود.

سرپرست امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات هم‌اندیشی خاطرنشان کرد: سعی ما این است که از نقطه نظرات همه بهره بگیریم که بتوانیم راهکارهای مناسبی برای کمک به دوستان جانباز و ایثارگر در نظر بگیریم. همچنین از جایگاهی که در حوزه وزارتی دارم استفاده خواهم کرد که به حوزه ایثارگران خدمت بیشتری نمایم و یقینا شأن و منزلت ایثارگران در وزارت ورزش و جوانان باید ارتقا یابد.

او با اشاره به اجرای برنامه های مبتکرانه در حوزه ایثارگران افزود: ایثارگران وزارتخانه راویان خوبی برای کارکنان جوان هستند که گنجینه پربار هشت سال دفاع مقدس را به جوانان امروز انتقال دهند.

احمدی همچنین با اشاره به مشکلات جامعه ایثارگران در وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از موضوعاتی که برای اکثر دوستان مورد توجه قرار گرفته مشکل مسکن است و تلاش این است که بتوانیم مشکل مسکن ایثارگران و کارکنان وزارتخانه را با ظرفیت های دولت مردمی حل کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز