هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛

قلعه‌نویی به دنبال صدرنشینی، پدیده در فکر جدایی از قعر جدول

۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۶۲۶۰۰
هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر با برگزاری 3 بازی آغاز می‌شود.

به گزارش برنا؛ دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال عصر امروز با بازی آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان آغاز می‌شود. آلومینیوم را باید مهمان ناخوانده میان مدعیان دانست. تیمی که البته بسیار خوب بازی می‌کند و حالا در لیگ بالاتر از پرسپولیس قرار گرفته است. اراکی‌ها هفته گذشته می‌توانستند مس را شکست دهند و پیشرفت بیشتری داشته باشند اما از فرصت خود استفاده نکردند. تیم خطیبی اگر به همین شکل به کار ادامه دهد حضورش در نیمه بالایی جدول قطعی است. در سمت مقابل سلیمانی‌ها هم فصل گذشته مانند آلومینیوم بازی خود را با تساوی بدون گل مقابل فولاد به پایان رساندند. وضع آن‌ها چندان بد نیست و 5 امتیاز تا امروز گرفته‌اند اما آمار خط دفاعی و حمله آن‌ها چنگی به دل نمی‌زند.

همزمان با دیدار اراکی‌ها مقابل نفت، پدیده در مشهد میزبان ذوب‌آهن است.  پدیده‌ای که از ابتدای لیگ آب خوش از گلویش پایین نرفته هم‌اکنون صاحب یکی از خطوط تیره جدول لیگ در قسمت گل زده است. حالا مشهدی‌ها باید مقابل ذوب‌آهن آماده این روزها قرار بگیرند. اصفهانی‌ها در این چند هفته فوتبال خوبی به نمایش گذاشته‌اند و با 2 برد کم کم روحیه خود را پس از شکست مقابل استقلال بازیابی کرده‌اند. به نظر می‌رسد ذوب‌آهن می‌تواند با توجه به عدم آمادگی پدیده‌ای‌ها باز هم یک برد به دست بیاورد و خود را به صدرنشینان نزدیک کند.

در دیگر دیدار فردا هم صنعت نفت آبادان و گل گهر سیرجان به مصاف هم می‌روند. صنعت نفت پس از 3 شکست پیاپی هفته گذشته مقابل نساجی 2-0 برنده شد تا منصوریان برای مدتی کوتاه نفس راحتی بکشد. رتبه آن‌ها البته چهاردهم است و حسابی باید تلاش کنند خود را بالا بکشند. رقیب آن‌ها البته گل گهر سخت‌کوش و آماده است که هفته قبل پرسپولیس را متوقف کرد. گل گهری‌ها در حال حاضر چهارم هستند و نسبت به فصول گذشته بسیار پیشرفت کرده‌اند. آن‌ها در آبادان می‌توانند با برتری  موقتا به صدر برسند اما کاری سخت دارند و اگر با دست پر از زمین بیرون نیایند امکان سقوط‌شان به رتبه‌های ششم تا هشتم وجود دارد.

انتهای پیام/ 3

نظر شما