به منظور حضور در مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان و آسیا؛

اردوی مشترک تیم‌های ایران و عراق در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌شود

۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۵:۳۶:۱۰
کد خبر: ۱۲۶۲۶۰۲
اردوی مشترک تیم‌های ایران و عراق در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌شود
اردوی مشترک تیم‌های ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران (در دو رده سنی نوجوانان و جوانان) و عراق در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هدف حضور در مسابقات جهانی و آسیایی این رشته ورزشی در آکادمی ملی المپیک در حال پیگیری است.

به گزارش برنا و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، اردوهای آماده سازی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر نوجوانان و جوانان با هدایت قهرمان نامدار شمشیربازی ایران مجتبی عابدینی از نیمه دوم شهریورماه 1400 و با دعوت از 16 سابریست که دارای بهترین رنکینگ کشوری در این اسلحه بودند آغاز شد.

پس از برگزاری دو مرحله اردو در استان مازندران و حضور در مسابقات انتخابی و درون اردویی، 7 شمشیرباز (سه ورزشکار نوجوان و چهار ورزشکار جوان) جواز حضور در سومین مرحله از اردوهای تمرینی را کسب کردند که از 15 آبان و به میزبانی آکادمی ملی المپیک آغاز شده است.

در ادامه و پس از گذشت یک هفته از تمرینات این تیم که با ورود شمشیربازان عراقی به ایران همراه شد، اردوی مشترک تیم های ملی شمشیربازی سابر ایران و عراق به منظور آماده سازی هر دو تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان آغاز شد.

عراقی ها علاوه بر مسابقات قهرمانی آسیا و جهان، خود را مهیای حضور در مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشورهای عرب می کنند.

شهریار گلزارفر از استان یزد، میعاد عابدینی، عرفان شکوهی و سام ذوالقدر از مازندران، مبین رضوی از ارومیه، به همراه محمدمهدی شاکر و نیما آقایی از تهران حاضرین در اردوی مذکور را تشکیل می دهند.

همچنین علاوه بر مجتبی عابدینی به عنوان سرمربی، حمیدرضا شیر، مسعود فتوحی و امیر رضایی نژاد به عنوان مربی، دیگر اعضای کادرفنی این تیم در اردوی مذکور می باشند.

سابریست های نوجوان و جوان ایران که پیش از این و طی دو مرحله مسابقات درون اردویی، با اختلاف بر رقبای عراقی حاضر در این اردوی مشترک چیره شده اند، فردا و پیش از پایان سومین مرحله از اردوهای خود، سومین و آخرین مبارزه درون اردویی خود را با عراقی ها برگزار خواهند کرد.

شمشیربازان عراقی که برای حضور در اردویی مشترک با شمشیربازان دو اسلحه فلوره و سابر ایران در آکادمی ملی المپیک حضور دارند، تا روز دوشنبه تمرینات خود را در این مجموعه پیگیری خواهند کرد.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در هر دو رده نوجوانان و جوانان، اسفند سال جاری در کشور ازبکستان و رقابت های قهرمانی جهان در این رشته ورزشی نیز فروردین 1401 و به میزبانی امارات برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز