لیگ برتر والیبال؛

پیروزی سیرجان بعد از چهار هفته ناکامی/ پیکان جای آمل را در جدول گرفت

۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۷:۱۷:۲۳
کد خبر: ۱۲۶۲۶۳۵
پیروزی سیرجان بعد از چهار هفته ناکامی/ پیکان جای آمل را در جدول گرفت
​تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و پیکان تهران موفق به شکست حریفان خود در هفته هشتم لیگ برتر والیبال شدند.

به گزارش برنا؛ هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه) با هفت دیدار در شهرهای یزد، ورامین، تهران، آمل، اصفهان و ارومیه (دو دیدار) پیگیری می‌شود.

مسابقه دو تیم شهداب یزد و فولاد سیرجان، پنجاهمین دیدار دور مقدماتی لیگ برتر مردان سال 1400 بود و نماینده سیرجان بعد از چهار هفته ناکامی، موفق به شکست شهداب در یزد شد.

شاگردان سعید رضایی سرمربی فولاد سیرجان در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 20 شهداب را شکست دادند تا به چهارمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند و 11 امتیازی شوند.

شهداب در این بازی خانگی چهارمین شکست خود را تجربه کرد تا تعداد برد و باخت‌های این تیم برابر شود. این مسابقه 100 دقیقه طول کشید.

علیرضا داودی و مجید محسنی‌شوشتری ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند. قضاوت این دیدار نیز برعهده امید فولادی‌وندا و اسماعیل رزقی به عنوان داوران اول و دوم بود.

سهند اله‌وردیان بازیکن شماره یک سیرجان در این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

 **پیکان با شکست لبنیات در رتبه سوم جدول قرار گرفت

در جذاب‌ترین مسابقه این هفته تیم لبنیات هراز آمل میزبان پیکان تهران بود. این مسابقه از این نظر اهمیت داشت که نشان دهنده تفکرات دو مربی با سابقه والیبال ایران (بهروز عطایی و پیمان اکبری) بود.

تیم پیکان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 15 و 25 بر 23 میزبان خود را شکست داد تا با پنج برد و 16 امتیاز جای نماینده آمل را در رتبه سوم جدول بگیرد.

لبنیات هراز آمل در این مسابقه که 88 دقیقه طول کشید، سومین شکست فصل خود را تجربه کرد و 13 امتیازی باقی ماند.

نظارت بر این مسابقه را امین برق‌لشگری، امیرحسین منظمی و علی یاوری به ترتیب به عنوان ناظران فنی، ویژه و داوری برعهده داشتند.

داود نافعی و مرتضی حسن‌علایی نیز داوران اول و دوم مسابقه لبنیات هراز آمل و پیکان تهران بودند. پوریا فیاضی بازیکن شماره 17 پیکان در ست نخست این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز