لیگ برتر والیبال؛

هشتمین برد متوالی فولاد سپاهان/ راه‌یاب فاتح طولانی‌ترین دیدار هفته

۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۲۰:۵۱:۵۷
کد خبر: ۱۲۶۲۶۷۵
هشتمین برد متوالی فولاد سپاهان/ راه‌یاب فاتح طولانی‌ترین دیدار هفته
تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان با شکست پاس گرگان به هشتمین برد متوالی خود در لیگ برتر مردان دست یافت تا همچنان در صدر جدول این رقابت‌ها باقی بماند و راه‌یاب ملل مریوان در طولانی ترین مسابقه این هفته موفق به شکست سه بر دو آذرباتری ارومیه شد.

به گزارش برنا؛ هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه) با هفت دیدار در شهرهای یزد، ورامین، تهران، آمل، اصفهان و ارومیه (دو دیدار) پیگیری شد.

تیم فولاد مبارکه سپاهان صدرنشین بدون شکست این رقابت‌ها این هفته در سالن 25  آبان مجموعه نقش جهان اصفهان برای کسب هشتمین برد خود به میدان  رفت و با شکست سه بر یک حریف همچنان در صدر جدول باقی ماند.

تیم پاس گرگان در ست دوم این دیدار 25 بر 22 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 15 و 25 بر 19 مغلوب میزبان خود شد تا پنجمین شکست در این فصل را تجربه کند.

شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم فولاد مبارکه سپاهان با کسب این پیروزی، 23 امتیازی شدند.

بهرام سلیمانی، محمد شاهمیری، قادر صادقی و مجتبی اسپرغم به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را که یک ساعت و 46 دقیقه طول کشید، برعهده داشتند.

برد دو امتیازی راه‌یاب در ارومیه

در آخرین دیدار هفته هشتم لیگ برتر مردان تیم آذرباتری ارومیه از ساعت 18 میزبان راه‌یاب ملل مریوان در سالن غدیر ارومیه بود.

در این مسابقه دو تیم رقابت بسیار نزدیکی با یکدیگر داشتند و در نهایت راه‌یاب ملل مریوان سه بر دو حریف را شکست داد و به چهارمین برد خود دست یافت.

شاگردان جوان فرهاد نفرزاده در تیم آذرباتری در ست‌های اول و چهارم 25 بر 12 و 25 بر 22 میهمان خود را شکست دادند، اما در ست‌های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 19 و 15 بر 13 مغلوب راه‌یاب شدند تا تنها یک امتیاز از این مسابقه به دست آورند.

راه‌یاب ملل مریوان با کسب این پیروزی، 11 امتیازی شد و در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت.

ناظر فنی این دیدار محمد پژوه بود و بهروز جعفری نیز به عنوان ناظر داوری او را همراهی کرد.

مهدی نویدی‌نو و میثم پارسه داوران اول و دوم طولانی‌ترین مسابقه هفته هشتم لیگ برتر مردان بودند که به مدت 158 دقیقه طول کشید.

سرمربی تیم راه‌یاب ملل در ست اول کارت زرد دریافت کرد. در ست سوم علیرضا شاه‌علی از آذرباتری و محمدحسین چرخلویی از مریوان کارت قرمز دریافت کردند و در ست پنجم محمد بربست از آذرباتری از بازی اخراج شد.

هفته نهم لیگ برتر مردان ایران روز چهارشنبه سوم آذرماه با هفت دیدار پیگیری خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز