هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛

دوئل استقلالی‌ها در اهواز/ آزمون اول برای مرد کروات

۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۰۰:۰۳:۰۵
کد خبر: ۱۲۶۲۶۸۷
دوئل استقلالی‌ها در اهواز/ آزمون اول برای مرد کروات
روز دوم از رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر امروز در حالی برگزار می‌شود که غیر از مصاف سرخابی‌ها برابر مس رفسنجان و نساجی مازندران، قرار است شاهد برگزاری سه دیدار دیگر نیز باشیم.

به گزارش برنا؛ در ادامه بازیهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، در تهران، اهواز و اصفهان دیدارهای مهمی برگزار می شود که در زیر به بررسی آنها می پردازیم.

پیکان تهران-  فجرسپاسی شیراز

شاگردان مجتبی حسینی که پس از پیروزی در دیدار معوقه به صدر جدول رسیدند و نام شان را در جمع بالانشینان به ثبت رساندند، امروز در دیدار خانگی روبروی فجرسپاسی شیراز دیدار ویژه ای را پیش روی خود می بینند. کاکوهای شیرازی در آخرین بازی خود قبل از تعطیلات اخیر در دقیقه پایانی و تلف شده دیدار خود برابر استقلال شکست خانگی را با تساوی عوض کردند و موفق شدند یک امتیاز از آن دیدار خانگی را به اندوخته های قبلی اضافه کنند. این تیم حالا برابر یکی از بالانشینان لیگ برتر در دیداری خارج از خانه چالش جالبی را پیش روی خود می بیند.

فولاد خوزستان- هوادار تهران

در بازی دیگری که قرار است امروز در چارچوب هفته پنجم برگزار شود، فولادی‌ها با سرمربی جدید اما قدیمی خود در دیداری خانگی پذیرای هوادار هستند. پس از جدایی عجیب ویسی از فولاد و بازگشت جالب جواد نکونام به اهواز، قرمزهای این شهر در بازی خانگی خود به دیدار هواداری می روند که پس از چهار هفته حضور در لیگ در هفته گذشته برابر پدیده بالاخره طعم پیروزی را چشیدند و با دو گل حریف خود را شکست دادند تا بدین ترتیب برد نوبرانه ای را در لیگ برتر کسب کنند. در این دیدار که دو تیم به اندازه کافی برای موفقیت انگیزه دارند، نبرد دو استقلالی تیم ها می تواند جالب و تماشایی باشد جایی که سمت آن جواد نکونام ایستاده و در سمت دیگر رضا عنایتی!

سپاهان اصفهان- تراکتور تبریز

در یکی دیگر از بازی های حساس امروز در اصفهان شاهد رویارویی سپاهان برابر تراکتور هستیم، دیداری که نتیجه اش برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. سپاهان پس از شکست در دربی اصفهان روبروی ذوب آهن برای جبران مافات در این دیدار خانگی برنامه های ویژه ای را در دستور کار خود دارد و شاگردان نویدکیا اصلا دوست ندارند از کورس بالانشینان عقب بمانند. این در حالی است که شکست عجیب تراکتور در بازی خانگی اش برابر پیکان در نهایت منجر به جدایی کریمی و حضور سرمربی خارجی برای قرمزهای تبریزی شد تا بدین ترتیب بازی مهم سپاهان و تراکتور، آزمون مهمی برای سولدوی کروات در اولین تجربه حضورش روی نیمکت داغ و لرزان تراکتور باشد.

انتهای پیام/ 3

نظر شما