استقلال تهران- نساجی مازندران؛

می‌خواهم در صدر بمانم!

۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۲۶۲۹۵۱
می‌خواهم در صدر بمانم!
تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران خواهد بود.

به گزارش برنا؛ استقلال پس از یک شروع بسیار خوب حالا پس از وقفه‌ای کوتاه مدت که به نظر می‌رسد به نفع این تیم است باید عصر امروز و در ورزشگاه آزادی تهران مقابل تیم فوتبال نساجی مازندران قرار بگیرد.

تعطیلات لیگ با توجه به اضافه شدن 2 بازیکن خارجی و تغییرات زیاد نقل و انتقالاتی استقلال می‌توانست به این تیم کمک شایانی کند و باید دید نتیجه آن چه خواهد شد.

صدرنشینی قطعا از لحاظ روحی به تیم فرهاد مجیدی کمک کرده و به طور کلی فضای اطراف این تیم بسیار مثبت است هرچند هنوز این تیم جز تراکتور، به حریف چغری برخورد نکرده است.

نکته مهم در ترکیب استقلال این است که چه کسی جای وریا قرار می‌گیرد. کوین یامگا به یک خط عقب‌ منتقل می‌شود یا سبحان خاقانی در پست وینگ بک راست ایفای نقش می‌‌کند.

در سمت مقابل نساجی مازندران لیگ را خوب آغاز کرد و نمایش نسبتا خوبی مقابل پرسپولیس داشت اما آنها هفته گذشته اولین برد فصل صنعت نفتی‌ها را به حریف تقدیم کردند و حالا با غیبت سرمربی و بازیکنی چون شجاعی پیش‌بینی می‌شود مقابل استقلال به مشکل بربخورند.

ساکت الهامی هرچقدر از لحاظ فنی در این سال‌ها پیشرفت کرده و حتی با تراکتور جام گرفته اما نمی‌تواند بر مسائل احساسی غلبه کند و این نکته همواره به ضررش تمام شده است.

در بازی امروز احتمال برد استقلال بیشتر است اما ممکن است همچنان عدم هماهنگی بازیکنان کار دست این تیم دهد و شاگردان فرهاد مجیدی برای دومین هفته بدون کسب امتیاز کامل از زمین خارج شوند.

***

استقلال پس از دریافت گل مقابل فجرسپاسی همراه با آلومینیوم، پیکان و سپاهان صاحب بهترین خط دفاع لیگ است.

نساجی مازندران هم می‌تواند با یک برد به نیمه بالای جدول برسد و با یک شکست وارد جمع فانوس به دستان شود.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز