لیگ برتر والیبال زنان ۱۴۰۰

آغاز هفته چهارم با پیروزی مدعیان در اصفهان و ورامین

۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۶:۵۴:۴۴
کد خبر: ۱۲۶۲۹۸۲
آغاز هفته چهارم با پیروزی مدعیان در اصفهان و ورامین
تیم‌های سایپا تهران و باریج اسانس کاشان در هفته چهارم لیگ برتر زنان برابر ریف اصفهان و والیبال بانوان ورامین به پیروزی دست یافتند.

به گزارش برنا؛ هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (پنج‌شنبه) با پنج دیدار در اصفهان، ورامین، رفسنجان، شیراز و تهران پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه این هفته تیم ریف اصفهان که در سه هفته گذشته مغلوب حریفان شده بود، با هدف کسب نخستین برد خود به مصاف شاگردان مریم السادات هاشمی در تیم سایپا رفت، اما به‌رغم میزبانی سه بر صفر مغلوب این تیم شد و چهارمین شکست خود را تجربه کرد.

تیم سایپا در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 21 و 25 بر 15 میزبان خود را شکست داد تا به چهارمین برد خود دست یابد و 11 امتیازی شود.

مهران اشرف‌ریاحی و زهره اعتمادی‌فر ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند. همچنین قضاوت این دیدار بر عهده نرگس افشین و فاطمه فرجی به عنوان داوران اول و دوم بود.

 

سومین برد کاشانی‌ها

تیم باریج اسانس کاشان که با دو برد و هفت امتیاز در رتبه سوم جدول قرار داشت و از مدعیان این رقابت‌ها نیز محسوب می‌شود، در هفته چهارم در سالن شهید گل‌عباسی ورامین میهمان بانوان این شهر بود.

کاشانی‌ها در این مسابقه سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 15 و 25 بر 14 میزبان خود را شکست دادند تا به سومین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند و 10 امتیازی شوند.

تیم والیبال بانوان ورامین نیز چهارمین شکستت خود را تجربه کرد و همچنان بدون برد و امتیاز در انتهای جدول مسابقات باقی ماند.

آذر منشی، طوبی بهپوری، زینب حقی و مرضیه ابراهیم‌زاده به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند که 75 دقیقه طول کشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز