مجتبی شیری در گفت‌وگو با برنا:

فرق پرسپولیس با تیم‌های دیگر بازهم ثابت خواهد شد/ حریفان با ۱۰۰درصد انگیزه برابر سرخ‌پوشان حاضر نمی‌شوند/ تیم گل‌محمدی برنده این دیدار است

۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۶۳۰۱۲
فرق پرسپولیس با تیم‌های دیگر بازهم ثابت خواهد شد/ حریفان با ۱۰۰درصد انگیزه برابر سرخ‌پوشان حاضر نمی‌شوند/ تیم گل‌محمدی برنده این دیدار است
پیشکسوت پرسپولیس گفت: جا افتادن سیستم جدید در هر تیمی زمان می‌خواهد و این بار هم به نظرم تصمیم درستی از سوی کادر فنی پرسپولیس در این زمینه صورت گرفته است.

مجتبی شیری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا شرایط پرسپولیس را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: فراز و فرود در فوتبال برای هر تیمی پیش می آید و قهرمانی های متوالی پرسپولیس در سال های اخیر انتظارات را از این تیم بالا برده اما در هر صورت من به آینده این تیم خوشبین هستم و اطمینان دارم پرسپولیس دوباره می تواند به روزهای اوج خود بازگردد.

او در ادامه تاکید کرد: تا نیم فصل و پایان فصل زمان زیادی باقی مانده و پرسپولیس با شخصیت و کاراکتر قهرمانی که سال هاست آن را بروز داده، دوباره به موفقیت های متوالی دست پیدا می کند و آن زمان است که فرق پرسپولیس و تیم های دیگر دوباره به همه ثابت خواهد شد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تغییر سیستم گل‌محمدی در بازی اخیر و این که این موضوع تا چه حد می‌تواند شرایط خوبی را در تیم رقم بزند، به خبرنگار برنا گفت: تغییر سیستم اتفاقی است که با نظر کادر فنی در هر تیمی صورت می گیرد و به طور قطع در این مورد فکر و اندیشه لازم از سوی یحیی گل محمدی و همکارانش صورت گرفته است. با این حال جا افتادن سیستم جدید در هر تیمی زمان می خواهد و این بار هم به نظرم تصمیم درستی از سوی کادر فنی در این زمینه صورت گرفته و تیم براساس داشته ها در خط دفاع و همین طور شرایط حریفان برنامه ریزی کرده که می تواند اتفاق خوبی برای پرسپولیس باشد.

مدافع اسبق پرسپولیس در خصوص بازی این تیم برابر مس رفسنجان عنوان کرد: دیدار پرسپولیس در خانه حریف برگزار می شود و مس از امتیاز میزبانی برخوردار است. به هر حال پرسپولیس تیمی است که با توجه به شخصیت قهرمانی اش تیم ها برابر آن با 100 درصد انگیزه نه بلکه با 200 درصد انگیزه به میدان می روند اما بازیکنان این توانایی را دارند که در خانه حریفان و با انگیزه دوچندان هم بازی خوبی را از خود ارائه دهند، چرا که تک تک آنها از کیفیت فنی بالایی برخوردار هستند. با این تفاسیر پرسپولیس می تواند در این دیدار پیروز شود و با سه امتیاز کامل به تهران بازگردد.

او در پایان گفت: دوباره این موضوع را تکرار می کنم که پرسپولیس با وجود برخی مشکلات و کاستی ها می تواند امسال هم مدعی باشد و شک ندارم این اتفاق برای این تیم رخ خواهد داد.  

انتهای پیام/ 3

نظر شما